The more you know! Ik spreek eigenlijk geen Nederlands meer in mijn dagelijks leven, ik ben niet verrast dat ik dacht dat het een echt woord was haha
Wow ik vond Forty al een debiele naam, maar had hier totaal niet aan gedacht
Guus Meeuwis zingt in Per Spoor: âIk blijf bij jou slapen, want jij woont bij het spoor. En snachts, oe lala, gaat het ritme doorâ
Ik bedenk me net pas dat dat laatste dus niet slaat op de treinen die snachts rijden 
Het hele kedengkedeng gaat ĂŒberhaupt niet over treinen 
gaat even de songtekst erbij pakkenâŠ
En 's nachts gaat het ritme dooooooor 
De pure kinderGelatelli dacht altijd: o ja, want ze sliepen zeker naast het spoor, ja nachttreinen zijn een ding wat kut dat ze daar naast liggen
Huh? Maar maar waarover dan wel? Heb de songtekst erbij gepakt en hij beschrijft toch precies een treinreis, op het laatste couplet na?
Hij is onderweg naar zân date/scharrel/fwb/vriendin om te nöken
En zijn broer spreekt Woody voor spelletjes etc. in
Op weg naar de camping in Spanje vroeger als kind, was ik altijd supergeĂŻrriteerd in de auto. Sowieso eigenlijk tijdens alle langere ritten waarbij de achterbank vol zat. Soms zelfs met woedeuitbarstingen tot gevolg.
Ik weet al heel lang, sinds ik het woord claustrofobie ken eigenlijk, dat ik dus angstig word in benauwde ruimtes maar ik leg nu pas de link met opgepropt op de achterbank naar mijn broers te schreeuwen dat ze moeten opschuiven.
Het voelt alsof er me onrecht is aangedaan toen ik steeds door mijn ouders op de vingers getikt werd voor onredelijk gedrag!!! Haha jezus al die momenten dat ik halverwege een paniekaanval met mijn hoofd in mijn kussentje gedrukt zat voelen zo logisch nu.
Dat je tabbladen in je browser kunt sluiten door te klikken op de scroller van je muis. XD
Ik probeer het natuurlijk gelijk uit. Klopt! Forum tabblad was weg 
Dat het filtertje van mijn espressomachine gewoon in de vaatwasser kan en ik dat niet als een idioot met het bijbehorende borsteltje hoef te schrobben tot alle gaatjes weer open zijn.
Dat in sommige liften je de verdiepingknop ongedaan kunt maken door er nog een keer op te drukken. waarom is dit niet zo in iedere lift??
Omg er gaat een wereld voor me open xD
Nooit geweten!
Hahaha nou wat kut 
Hahahah ik vond het altijd redelijk schokkend dat hij zo onoplettend rijdt