Waar kwam jij pas heel laat achter?

Oh wauw :exploding_head:

2 likes

India wordt ook wel Hindustan genoemd, dus niet raar dat je dat dacht.

2 likes

Waar kun je je afmelden dan? Kan het niet vinden:(

3 likes

Via postfilter kun je aangeven dat je dat niet meer wil ontvangen, werkt heel goed. https://www.postfilter.nl/over-nationaal-postregister

@Nidorina

4 likes

Dat (de meeste) mensen met krullen hun haar enkel kammen als ze het net gewassen hebben en het dus nat is.
Opzich ook best logisch, aangezien je anders zo’n poedelhoofd krijgt. :sweat_smile:

5 likes

Heb ze laats gebeld zodat ze mij met rust gingen laten. Kreeg nog post van de vorige bewoners die hier meer dan drie jaar geleden woonde. Tot nu toe is m’n brievenbus leeg.

Dat c-section (keizersnede) staat voor caesarian section.

6 likes

Niet zo gek dat je dat niet wist toch?? :stuck_out_tongue:

2 likes

Zoveel vragen en opmerkingen bij deze schildering

Is dit waar Zwangere Barbie op gebaseerd is?

image

32 likes

Hahahaha

Iel de horror

1 like

image

4 likes

Ik realiseer me nu pas dat de musketiers zo heten omdat ze bewapend waren met een musket…

En twee weken terug probeerde ik het concept van Lingo aan een Oostenrijkse vriendin uit te leggen. Midden in mijn zin besefte ik me pas dat Lingo een woordgrapje is — het spel bestaat uit bingo plus een spelelement met woorden, en Lingo betekent in het Engels natuurlijk (een al dan niet vreemde) taal :exploding_head:

19 likes

“Lingo” is ook engels voor gibberish of groepstaal. Op zichzelf is het dus ook wel een bestaand woord!
(kwam ik achter na het net gegoogeld te hebben).

3 likes

Dat P.oetin een dochter heeft. Die een Nederlandse partner heeft. Die in Voorschoten woonde.
Stel je even voor dat je dan naar je schoonfamilie je voorstellen moet. Ik zie toch alleen die man zonder shirt op een grizzlybeer voor me.
27 likes

ja die kwam een keer naar de winkel waar ik werkte 5 minuten voor sluitingstijd en zei iets van “ja ik wil alle gouden interieurspullen die jullie hebben”

oke meit

6 likes

Ja dat bedoelde ik ook met dat laatste! Haha. Te veel slimme aspecten aan iets wat ik altijd gewoon maar als de simpele naam van een programma zag.

1 like

Oh sorry, ik ging weer bijdehand doen voor ik goed gelezen had!