De pokemon franchise heeft nog meer liedjes o,a, van flms etc
Omg ik voel me zo dom
Ik kwam er net achter dat kantoortuin niet letterlijk buiten is. Vond het al zo vreemd dat zoveel mensen een buiten hebben op hun werk en dat blijkbaar een ding is
Ik moet eigenlijk in het opbiecht topic zijn, maar ik kan dit liedje uit m’n hoofd zingen
Ik kwam er dus pas een paar maanden geleden achter dat je pinguïn niet uitspreekt als pingwing. (Dus met ng geluid) Zijn er meer mensen die dat zo uitspreken of ben ik gewoon zo dom?
Altijd met dit soort dingen spreek ik het 100 x uit op verschillende manieren en weet ik niet meer wat ik normaal zeg…
Ik zeg dat ook
Hoe zeg je het wel dan
Pingwin
Ik zeg altijd pinkwin
Hierbij moet ik denken aan dat filmpje van benedict cumberbatch
Ben wel benieuwd hoe je dan de zin “het is zo druk in een kantoortuin, hoe kunnen jullie je daarin concentreren?” interpreteerde. Tenminste, als het over kantoortuinen gaat, gaat het vaak ook gelijk over de drukte en irritante collega’s.
Haha , nu zie ik helemaal een kantoortuin voor me buiten in een soort dierentuin. ‘Tjonge wat is het druk, kan me echt niet concentreren…’ en dat de apen, tijgers, olifanten etc over je bureau heen denderen
Okeeee, tot zover mijn fantasie weer
Ik wil er wel werken. Behalve als er veel insecten zijn
Als ik iedere dag op een bankje bij de wolven in de dierentuin zou mogen zitten met een laptop op schoot dan zou ik echt heel erg tot rust kunnen komen 1000% beter dan een kantoortuin.
Ik kwam er vandaag achter dat dit een ding is op internet. Vond het al zo raar dat bij een Queens of the stone age een opmerking stond over die voetbaltrainer.
Ja nou dat het dus letterlijk buiten in de TUIN van het kantoorpand druk was.
Een narwal <3
Causing a commotion, 'couse they are so awesome.
Like an underwater unicorn, they’ve got a kick-ass facial horn.
Lijkt me vet onhandig zo’n ding op je kop.