Waar kwam jij pas heel laat achter?

Hij is onderweg naar z’n date/scharrel/fwb/vriendin om te nöken

5 likes

Wat @Spaarlamp zegt! En dat nöken gaat op het ritme van de trein: kedengkedeng. :smile:

2 likes

En zijn broer spreekt Woody voor spelletjes etc. in

1 like

Op weg naar de camping in Spanje vroeger als kind, was ik altijd supergeïrriteerd in de auto. Sowieso eigenlijk tijdens alle langere ritten waarbij de achterbank vol zat. Soms zelfs met woedeuitbarstingen tot gevolg.

Ik weet al heel lang, sinds ik het woord claustrofobie ken eigenlijk, dat ik dus angstig word in benauwde ruimtes maar ik leg nu pas de link met opgepropt op de achterbank naar mijn broers te schreeuwen dat ze moeten opschuiven.

Het voelt alsof er me onrecht is aangedaan toen ik steeds door mijn ouders op de vingers getikt werd voor onredelijk gedrag!!! Haha jezus al die momenten dat ik halverwege een paniekaanval met mijn hoofd in mijn kussentje gedrukt zat voelen zo logisch nu.

7 likes

Dat je tabbladen in je browser kunt sluiten door te klikken op de scroller van je muis. XD

2 likes

Ik probeer het natuurlijk gelijk uit. Klopt! Forum tabblad was weg :sweat_smile:

2 likes

Dat het filtertje van mijn espressomachine gewoon in de vaatwasser kan en ik dat niet als een idioot met het bijbehorende borsteltje hoef te schrobben tot alle gaatjes weer open zijn.

1 like

Dat in sommige liften je de verdiepingknop ongedaan kunt maken door er nog een keer op te drukken. waarom is dit niet zo in iedere lift??

9 likes

Omg er gaat een wereld voor me open xD
Nooit geweten!

2 likes
9 likes

Hahaha nou wat kut :unamused:

Hahahah ik vond het altijd redelijk schokkend dat hij zo onoplettend rijdt :sweat_smile:

2 likes

image

13 likes

Haha ja dus eigenlijk eerder een geruststelling

6 likes

Kan toch ook niet echt anders

1 like

Dat de huidige zanger van Di-rect liedjes voor de Nederlandstalige versie van Pokemon had ingezonden. Eerst Waylon met Harry de hengst en nu dit. Zouden nog meer mensen zo’n geheim verleden hebben m.b.t. kinderprogramma’s. :joy:

12 likes

Ik zie nu pas dat er stopcontacten in die nieuwe sprinters zitten…

Hij heeft ook de nederlandse versie van het liedje van finius en ferb ingezongen.

1 like

Hahaha lol ik zie hem ook echt voor me nu hoe hij dat zingt

6 likes

Maar dat liedje is gewoon nog Engels toch? Of bedoel je de Pokerap (lollllll)