O scheit auto correct op een verkeerd moment: moet hangen zijn ipv pakken hahaha
Het gat in de pan is zelf niet heet trouwens 
O scheit auto correct op een verkeerd moment: moet hangen zijn ipv pakken hahaha
Het gat in de pan is zelf niet heet trouwens 
True, scherp 
Ik haat die âI was today years oldâ met een passie want het klopt gewoon niet.
Dat het âmond-en-klauwzeerâ is en niet âmond en klauziĂ«â. Ik was toen nog een kind hoor.
Dit is een paar jaar geleden, maar dat het âquote unquoteâ is en niet âquote on quoteâ
En ook dat Adele Bloemendaal de moeder is van John Jones (Jimmy de Waard, Samsam)
Dat die stipjes op de autoruiten dus echt een functie hebben? Die stippen worden in de glasfabriek er ingebakken zodat de lijm beter aan het glas hecht. Daarnaast wordt dan de lijm beschermd tegen UV licht zodat het langer goed blijft. En dan is het ook nog zo natuurlijk dat de lijm verborgen blijft. Nou en dan nog een paar dingen, maar zoân grote autoliefhebber ben ik nu ook weer niet.
Ik heb heeeel lang gedacht mond en klauwsheer. Duurde vrij lang voordat ik begreep dat het klauw (als in poten) zeer was.
bij oyalele van K3 zong ik vroeger altijd âik geef je een stikkende zoenâ ipv een stiekeme zoen
Dat er geĂŻmpregneerde aambeiencrĂšme bestaat. Vraag me niet waarom ik dit weet. Maar ik moest wachten op iemand die nog een tandpasta moest uitzoeken.
Bij geĂŻmpregneerd moet ik altijd denken aan dat liedje over een kerstboom.

Dat Alanis Morissette al sushi at voordat ik ooit ermee in aanraking kwam. Ik keek de videoclip van Hands Clean uit 2002 en zag toevallig dit bord. Ik heb ook heel lang niet geweten dat sushi al veel langer bestond.
Kom ik er net achter dat Katy Perry dus al sinds 2016 (!) Een relatie heeft met Orlando Bloom. Dit weet ik dus alleen omdat ik bij de aankondiging van haar zwangerschap een foto zag met een man die verdacht veel op Orlando Bloom leek. En niet alleen leek, maar hem dus ook was.
Nog steeds in shock want wist wel dat het uit was met Miranda Kerr, maar dus ook niet dat dit al zo lang geleden was. Ik word oud.
ja, ik had precies hetzelfde net toen ik een nieuwbericht voorbij zag komen!
Mijn moeder zegt al mijn hele leven taddik als in viespeuk, maar ik heb altijd tark verstaan. Tot ze me net verbeterde, ben er nog steeds zeer van onder de indruk dat ik dit dus al 20+ jaar gewoon helemaal verkeerd heb verstaan.
Taddik? is dat een Nederlands woord?
Er zijn definities van: https://www.encyclo.nl/begrip/taddik. Maar misschien is het streek gerelateerd?
Ohh ja! âVieze taddikâ en âZit niet zo te taddikken!â 
Persoonlijk heb ik hem nog nooit als werkwoord gehoord, maar wel ben wel héél vaak zo genoemd 
Dit is echt volledig nieuw voor mij, nog nooit van gehoord!
Huuuuh ik ken idd vieze tark wel
Ik ken taddik ook gewoon! En dan in de zin van âblijf met je taddikken ervan afâ als in vieze vingers