Dat jay-z even oud is als mijn moeder
Ik deel mijn verjaardag met miley cyrus, ben iets ouder. En op mijn geboorte kondigde Freddy mercury aan dat hij aids had, de volgende dag stierf hij
Hahaha deze 2 reacties onder elkaar zijn heel typisch
Omg had dit niet gezien
Oh wat leuk, straks lekker 4:44 luisteren
Edit: En Lemonade van Beyoncé, die staat er ook op zie ik net.
Dat ze met ‘teen spirit’ in smells like teen spirit van Nirvana dit bedoelen:
Een deodorantmerk dat in de jaren ‘90 heel populair was onder Amerikaanse meisjes. Super gendernormatieve verpakking ook haha wtf
Dat de bas en gitaar in You Oughta Know van Alanis Morissette gespeeld worden door Flea en Dave Navarro van de Peppers
En wist je ook dat dit nummer over uncle Joey uit Full House gaat?
Ja, dat wist ik inderdaad wel al. En ook dat zij net niet meer minderjarig was toen ze die relatie hadden, en hij begin dertig
Ik kwam er wel ook achter dat ze dus zingt “an older version of me” en niet “another version of me” (heb het slechts 25 jaar verkeerd gezongen ) en dat dat is omdat hij haar dus ingeruild had voor een oudere vrouw omdat hij wilde settelen en zij daar op haar achttiende verbazingwekkend genoeg nog niet klaar voor was…
Interessante weetjes. Dat hele album Jagged little pill is fantastisch, een van de beste albums ooit, naar mijn mening.
Eerlijk, ik zou die aarbeiendeo wel onder mn oksels willen smeren
Love Alanis en deze weetjes! En inderdaad: jagged little pill
Daar ken ik echt iedere noot van. Geen album dat ik zoveel heb gedraaid als deze. En ook nu kan ik 'm gewoon weer opzetten. Blijft goed. Er zit zoveel in dat album aan gevoelens: liefde, woede, diepe trauma’s. Alles.
Het gaat toch over Dave Coulier en niet John Stamos?
Ja dat is Joey (niet te verwarren met uncle Jesse)
Ik: Huh dat is toch overduidelijk?
Dus waar ik laat achter kwam: dat er mensen zijn die nooit in hun leven de letters van de celebrations herkend hebben haha
Edit: dit is zo’n “I was today years old” meme
Pff die doos is open en het deksel kwijt voordat ik goed kan lezen wat erop staat hoor.
Dat Dordrecht niet in Brabant ligt.
Please vertel me hoe ik mezelf als 24-jarige opnieuw in kan schrijven voor de basisschool.
Ach, paar km zuidelijker en het was Brabant geweest toch
True. Alleen jammer dat ik midden in het centrum ‘‘Omg zijn we dan niet in Brabant???’’ riep toen ik erachter kwam.