Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ben bang dat het echt niks is, ook als je er op Googled kom je niks tegen. Maar wel leuk om een medestander te hebben!

Dat de Zuivelhoeve alleen winkels in Overijssel heeft. Dacht dat het gewoon een landelijke keten was.

1 like

:astonished:

Is toch ook een landelijke keten? Althans er zit ook in mijn woonplaats en ik woon niet in Overijssel.

2 likes

Jawel! Is Amsterdams / Jiddisch!

1 like

Oh toch? Ik kreeg dit als resultaat op Google maps dus vandaar

Toen ik voor het eerst The Breakfast Club keek was ik ook verbaasd dat sushi in the jaren 80 dus al bestond (of nou ja, in het westen aanwezig was). Ik dacht dat het redelijk ‘nieuw’ was.
Molly Ringwald had sushi in haar broodtrommel

10 likes

Dit heb ik dus ook met yoga! Echt dat is hier ineens zo’n grote hype geworden, kwam ik dat ook tegen in the Princess diaries en andere films!

2 likes

ook in gelderland yo

De verwarring is niet zo heel gek, ze zijn begonnen in Hengelo ov en pas ergens in de jaren ‘90 buiten de directe omgeving gaan uitbreiden. Maar inmiddels liggen de toetjes wel in zo ongeveer elke bedrijfskantine geloof ik.

1 like

Omg jaaaa! Ik dacht als kind altijd ‘Monte Clausiër’ net zoals Monte Carlo of Monte Christo. Echt why :woman_shrugging:t2:

4 likes

Als je nu dus op ‘Dit gebied doorzoeken’ drukt zie je ook de rest.

Levert heeeel iets meer op ja haha. Zal dan wel een Oost-Nederland dingetje zijn.

Zo staat het op hun eigen site haha

Haha ik deed net hetzelfde. Leek me ook al sterk, want ik heb regelmatig winkels gezien en kom niet uit het oosten.

1 like

Dit lijkt net een kaart van Nederland bedolven onder toiletrollen.

74 likes

Ik kom dus uit het gedeelte waar geen wcrollen op staan en ik wist niet dat ze ook winkels hadden? Ik dacht dat het gewoon een merk was :sweat_smile:

19 likes

Haha same here!

2 likes

Oh wow dat is wel een heeeel verschil hahaha

1 like

Dat de naam NSYNC komt van het feit dat ze gesynchroniseerde stemmen en danspasjes hadden.

15 likes