Waar kwam jij pas heel laat achter?

Hahahahaha

Als persoon die in Dordrecht geboren is ben ik heel trots om te zeggen dat ik uit zuid Holland kom.

3 likes

En dat de drummer die tourde met Alanis Morisette uiteindelijk de drummer van de Foo Fighters werd.

2 likes

Oh. Ik dacht dat Dordrecht in Utrecht lag.

Maar goed dat ik geen leerkracht wil worden. HAHA

6 likes

Ik dacht dat t in Gelderland lag … :face_with_monocle:

1 like

Het hoort bij de drecht steden en ligt in de buurt van Rotterdam.

Ik luisterde een paar weken geleden in de trein de ā€˜Zelfspodcast’. Dat is een podcast van Sander Schimmelpenninck en een vriend van hem. Pas toen ik het er vandaag met een collega over had, kwam ik erachter dat die vriend niet een onbekende gast is die hij van z’n oude studentenvereniging kent, maar Jaap Reesema die ooit een keer de X-factor heeft gewonnen en met Kim kotter getrouwd is :sweat_smile:

4 likes

Wat een gek duo???

1 like

Alanis Morissette staat a.s. maandag in Carre, zo leukkk. Dit heeft ze echter pas 2 weken terug aangekondigd (zo gek) dus ik kan helaas niet en het is duur maar ik dacht ik zeg het even.

1 like

Ja dat vond ik ook al! Maar schijnt dus dat ze elkaar kennen van de studentenvereniging waar ze allebei bij zaten. Dus volgens mij zijn het wel echt vrienden.

1 like

En in 30 min uitverkocht maar oh zo tof en ik had er heel graag bij geweest.
Was erbij in Ahoy toen de dvd werd opgenomen en dat was gaaf maar wel massaal. Dan wordt dit intiemer :heart:

Haha ja ze zaten dus samen bij het corps?! In mijn hoofd was die Jaap gewoon zo’n gezellig joch a la Jan Smit of Nick Schilder, maar het is eigenlijk best wel een balletje kwam ik achter door die podcast :joy:

1 like

Ik had dit ook pas veeeeel te laat door. Vind Jaap wel echt verrassend leuk!

1 like

Ja mee eens! Zeker omdat hij af en toe wat tegen Sander in durft te gaan.

1 like

Ik heb Alanis Morissette gelukkig (wat is het… 10 jaar geleden ofzo?) mogen aanschouwen in de hmh.
Wat een vrouw!!!

2 likes

Ze komt nog een keer! Ik dacht in Ziggo. Stond op fb van tickectmaster

2 likes

Ja ik zag het ook. Ik ga echt proberen om m’n vader over te halen met mij mee te gaan

1 like

Dat karamel met een k moet :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Jaaaa, ik was daar ook!

1 like

Sterker nog Milan was (samen met sanne, wie kent haar niet…) de eerste generatie youtubers en enzo kwam veel later pas.

3 likes