Oh! Om op Tempo/Jempo in te pikken:
Voor de Belgen: de bussen van De Lijn zijn van het merk VanHool en niet VanTTool

Oh! Om op Tempo/Jempo in te pikken:
Hahaha oké weer iets bijgeleerd! Dat van Tempo wist ik dan weer wel.
Hier ben ik dus echt pas sinds kort achter… Fijn dat ik niet de enige ben.
Haha, toen ik klein was begreep ik niet waarom er op het Disney-logo ‘Disnep’ stond (ik kende Disney natuurlijk wel, maar zag die y gewoon echt als een p):
Wat staat er dan? Ik zie echt alleen maar FILS
Ik zie hier ook nog steeds geen D in, maar eerder een gespiegelde G
FILA
Haha ja dit had ik ook altijd. Ik dacht vroeger altijd dat je disney in andere landen gewoon als disnep schreef
Dat cherry- en kerstomaat het zelfde is… oja…
Deze week: dat wasgoed er niet beter van wordt door het buiten in de zon te laten drogen. Mijn hoeslaken past niet goed meer om mijn topper (en paste eerst met binnen drogen prima, dus gekrompen), van een kort broekje is de stof gaan golven (wat eerder binnen niet gebeurde) en ik weet nu ineens hoe het komt dat de boxershorts van mijn vriend twee jaar terug lelijk werden bij het elastiek… Die hingen destijds ook buiten in de zon aan de droogmolen.
Dus voortaan hang ik de was wel waar het waait (buiten in de schaduw of binnen bij de open deur) maar niet meer in de zon.
Maar was die in de zon droogt ruikt zo lekker!
Ja ik baal er ook van
Ik dacht altijd dat het Kersttomaat was. Wij aten ze vroeger ook voornamelijk met kerst…
Dat Jacques Brel Vlaams was ipv Frans en ook Nederlands zong
Love it
Ik kwam er laatst pas achter na 2263837x zoutelande te hebben gehoord, dat ze gammele strandhuis zingen ipv gouden strandhuis
Wow ik hoorde altijd oude strandhuis
Ja dat zingen ze ook haha. Ze zingen beide in het nummer(oude en gammele)
Helpt het als je het niet te lang laat hangen? Ik haal mijn was altijd al na een uur binnen als het in de zon te drogen hangt. Geen idee of dit verschil maakt, hoor!