Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dat het logo van Carrefour (love boodschappen doen in Frankrijk) een ‘C’ voorstelt en niet een omgevallen anker en een rood pijltje.
07

42 likes

Haha ik zie dit dus nu pas :joy:

2 likes

Wooow ja

1 like

Ik denk bij dit logo altijd aan het metalen dingetje waarmee je de karretjes aan elkaar hangt.

2 likes

Oh wow

2 likes

En Adidas voor Adi Dassler, want het is opgericht door de Duitse Adolf Dassler.

Eerst had ie een bedrijf met z’n broer, Rudolf (Dassler Brothers Shoe Factory) maar ze kregen ruzie of zo en toen begon Adolf met Adidas en Rudolf met Ruda (een afkorting voor Rudi Dassler). En dat werd later Puma.

27 likes

Ik denk het eerlijk gezegd niet :disappointed_relieved: Ik denk dat de hitte van de zon in combinatie met wind de was té snel droogt (en te heet), waardoor de stof te snel krimpt. Met het gevolg van golvend elastiek en gekrompen wasgoed…

1 like

Ik heb zelf alleen in Cala galdana gezete in hotel Audax. Een modern 4 sterrenhotel en nog een keer in van die huisjes. Zijn verschillende stranden op loopafstand, voor die echt mooie paradijselijke stranden moet je ff klimmen. Je hebt er trouwens geen Nederlanders of nou heel zelden en het is ook echt geen party eiland dus het ligt er maar net aan wat je wensen zijn.

1 like

Ik ook eindelijk. Ik heb eerst een paar minuten dom naar mijn scherm zitten kijken omdat ik echt geen C zag.

2 likes

Haha Google maar eens cala galdana! Hotel audax is alleen niet goedkoop. Maar zijn uiteraard meerdere opties. Mocht je uitwillen kan dat gewoon maar moet je ff een taxi pakken. Ben nog naar zo’n luxe club geweest gelegen op een hoge rots met uitzicht op zee en we mochten in de vip louche zitten bij rijke stinkerds met allemaal een eigen yacht. :joy: maar cala galdana zelf is lekker rustig.

1 like

Dat het poolshoogte en niet polshoogte is

33 likes

Dat de naam ‘Assepoester’ is afgeleid van het werkwoord ‘poesten’ (blazen – omdat ze het vuur aanblaast) en niet een verbastering is van ‘poetsen’.

28 likes

Hier krijg ik echt kortsluiting van in mn hoofd omg

4 likes

Het vuur aanblaast? Welk vuur dan?

1 like

Heh, ik zie het nog steeds niet

Edit: omg nu wel, zo nice!!

Ik luister nu de podcast yous & yay met Tim den besten en kom er nu achter dat hij dushi Kimberley is op twitter :open_mouth::open_mouth::anguished: kennen jullie die twitterpagina van vroeger nog???

9 likes

omg ja

1 like

JENNEFER LOPEZ!!!1!1!1

3 likes

Dat het ‘oud en nieuw’ was en niet ‘autonieuw’ (ik heb dat als kind heel lang gedacht).

10 likes

Hahahah ja iel die kuttrein inderdaad ‘GooorinCHEM’ stop.

3 likes