Ik kom er net pas achter dat Peter r de vries een zoon heeft, en wel die Roy. Nooit de link gelegd.
Nee nee, Royce. Spreek uit: Royke.
Je hebt een nummer van Akcent - Kylie en deze is ook recent (en vast veel vaker) geremixt.
Maar ik heb dus jarenlang gedacht dat er werd gezegd āā Can you give me just a chance, letās go out and danceāā en niet āāKylie give me just an chanceā¦āā omdat ik dus nog nooit de titel van het nummer+artiest had gezien.
Omg dit nummer
Ik kwam er bij deze ook laat achter dat hij zingt (wist er ook niks anders van te maken hoor)
But Iād rather do you on the backseat of my car
Dit was vroeger mijn lievelingsliedje haha, toen ik het jaren later weer hoorde en wĆ©l begreep was ik zo geschokt. Wat moesten mān ouders vroeger wel niet denken
Maar we noemen hem Rojke! Oh al gezegd haha.
De woordspeling in de naam van radiozender Qmusic⦠als in queue the musicā¦
Besefte ik me net
Waarom maken ze er dan geen MusiQ (als in music queue) van?
Exact dit! Vond dit nummer zo geweldig, hij stond op ƩƩn van mijn Kids Top 20 cdās en heb er heeeel veel op gedanst in mijn kamer. Jaren later kwam ik ook pas achter de songtekst
Nog steeds een kneiter hoor.
Heb ik met heel veel liedjes. Boom boom boom i want you in my room.
Ik wist dat het op je kamer betekent maar dacht om te spelen met lego ofzo
Zo onschuldig.
Dat zeiden mijn ouders ook, je wist niet wat het betekende.
Hahahahah dit is zo cute
Ik weet nog dat ik met mān zusje aan het proberen was om 2 Become 1 tweestemmig te zingen - de hele middag. Mān moeder keek hele tijd zo naar ons: .
Waar was jij dan 20 jaar geleden? Hahah
Ik zat toen ook in de brugklas en hield me daar helaas () wel mee bezig, haha. Ik had blauw strepen in mān haar. Dat mān moeder dat goed vond?!
Dat Dinand Woesthoff geen Dinand Woodstock heetā¦