Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik kom er net pas achter dat Peter r de vries een zoon heeft, en wel die Roy. Nooit de link gelegd.

6 likes

Hij heeft zelfs een account hier @roycedevries
:joy::joy:

12 likes
9 likes

Nee nee, Royce. Spreek uit: Royke.

6 likes

Hahaha :joy:

@Banananana sorry het spijt me

Je hebt een nummer van Akcent - Kylie en deze is ook recent (en vast veel vaker) geremixt.
Maar ik heb dus jarenlang gedacht dat er werd gezegd ā€˜ā€™ Can you give me just a chance, let’s go out and dance’’ en niet ā€˜ā€˜Kylie give me just an chance…’’ omdat ik dus nog nooit de titel van het nummer+artiest had gezien.

4 likes

Omg dit nummer
Ik kwam er bij deze ook laat achter dat hij zingt (wist er ook niks anders van te maken hoor)
But I’d rather do you on the backseat of my car

7 likes

Dit was vroeger mijn lievelingsliedje haha, toen ik het jaren later weer hoorde en wĆ©l begreep was ik zo geschokt. Wat moesten m’n ouders vroeger wel niet denken

5 likes

Maar we noemen hem Rojke! Oh al gezegd haha.

1 like

De woordspeling in de naam van radiozender Qmusic… als in queue the music…

Besefte ik me net

4 likes

Waarom maken ze er dan geen MusiQ (als in music queue) van? :neutral_face:

2 likes

Exact dit! Vond dit nummer zo geweldig, hij stond op ƩƩn van mijn Kids Top 20 cd’s en heb er heeeel veel op gedanst in mijn kamer. Jaren later kwam ik ook pas achter de songtekst

1 like

Nog steeds een kneiter hoor. :sunglasses:

2 likes

:exploding_head:

Heb ik met heel veel liedjes. Boom boom boom i want you in my room.
Ik wist dat het op je kamer betekent maar dacht om te spelen met lego ofzo
Zo onschuldig.
Dat zeiden mijn ouders ook, je wist niet wat het betekende.

27 likes

Hahahahah dit is zo cute

1 like

Ik weet nog dat ik met m’n zusje aan het proberen was om 2 Become 1 tweestemmig te zingen - de hele middag. M’n moeder keek hele tijd zo naar ons: :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:.

28 likes

Waar was jij dan 20 jaar geleden? Hahah

20 likes

Ik zat toen ook in de brugklas en hield me daar helaas (:stuck_out_tongue_winking_eye:) wel mee bezig, haha. Ik had blauw strepen in m’n haar. Dat m’n moeder dat goed vond?!

4 likes

Dat Dinand Woesthoff geen Dinand Woodstock heet…

8 likes