Waar kwam jij pas heel laat achter?

Omg ik op schoolkamp :sob:
Volgens mij hadden we ook ‘sexy’ dansje (denk aan jingle bells rock van mean girls) op dat nr.

Huh rot op

Ik sta daar altijd drie jaar te zoeken

7 likes

Heftig hè, ik had komijn nodig, dus vroeg aan een vakkenvullen waar het stond, zijn antwoord: Ja bij de K. Ik dacht alleen maar HA HA jij bent grappig en zo keek ik dus ook, toen legde hij uit dat het op volgorde stond. 🤦🏼👌

33 likes

Waaaaaat, mind is blown

1 like

Heb 3 jaar in een supermarkt gewerkt en ik hoor dit nu ook voor het eerst.

1 like

Over die kruiden potjes… Ik kwam er gister achter dat je (sommige) op 2 standen kunt zetten: grof gemalen en fijn gemalen:

64 likes

Wooow dit wist ik ook niet :joy: wat een productieve dag :joy:

4 likes

Dat het tony’s chocoLONELY is ipv tony chocolony

8 likes

Nee joh! Gewoon Theunie.
“Wil je nog een Theunie?”

7 likes

Haha ik heb dit thuis ook en het is fantastisch

1 like

Had ik maar blauw bloed!

Special snowflake. Ik heb blauw bloed.

1 like

Nee jij bent een cactus

1 like

Ohja. Ik laat mensen bloeden.

2 likes

Haha ik ben er ook pas achter gekomen wanneer ik getagd werd in topics waar ik normaal nooit zou meepraten :grin:

3 likes

@Bubbles haha ja ik stond ook een x heel raar te kijken toen ik werd getagd in een zwangerschapstopic met een vraag over mijn zwangerschap. Vroeg me echt af waar die baby opeens vandaan kwam.

Ik heb al een paar x bedacht dat ik mijn naam wel zou veranderen om verwarring te voorkomen, maar ik wist dan steeds geen goede naam en vergat het weer. Dus bij deze: als jullie een leuke weten ga ik meteen een aanvraag doen :smile:

14 likes

Haha ik denk er nog wel even over na. Misschien moet ik gewoon als titel ‘ik ben niet die andere bubbles’ nemen :joy:

10 likes

Als ik dit Google kom ik op 1 dochter bij haar. Of bedoelde je niet die zangeres?

Volgens mij heet zijn moeder toevallig Anita Meijer, ook met ij ipv y.

3 likes

Haha perfect zo, thanks @moderators

6 likes