Het zijn dan ook de beste koekjes ooit. Zeker als
je ze in koffie doopt en ze licht zompig worden.
Als deze koekjes niet bestonden was ik 12 kilo lichter geweest. Hou zooooveel hiervan
nou sĂłmmige mensen claimen dus over hun spieren waar je normaal geen controle over hebt, controle te hebben.
zoals fakirs die een zwaard kunnen doorslikken enzo.
met meditatie kan je blijkbaar zelfs die controleren.
heeft ermee te maken of er zenuwen inzitten vanuit je hersenen (bewust) of vanuit je ruggenmerg (instinct/reflex) enzo ook volgens mij.
echt superleuk
@Puzzelmeiske en @nello je hart is ook een spier en je middenrif volgens mij ook. gelukkig hoef je niet zelf te denken aan je hart laten kloppen of je middenrif laten zakken zodat je longen vollopen haha
Heb deze cd echt 3747 miljoen keer gedraaid, maar dit wist ik niet en zie nu ook pas die anus in die ster?!?
En is hot dog dan een metafoor voor poep? Hot dog flavored water: water dat naar poep smaakt? Of draaf ik nu door?
Ik nu ook pas.
En Fred Durst noemde zichzelf chocolate starfish (verwijst er dus ook 3 keer naar in die cd) omdat hij vaak werd uitgemaakt voor asshole.
The first part of the title is a scatological reference to the appearance of the human anus ( Chocolate Starfish ). However, Hot Dog Flavored Water is an inside joke started by Wes Borland at a truck stop while the band was on tour, where Borland saw bottles of Crystal Geyser flavored water, and made a joke about having meat or hot dog flavors.
Echt zin om te gaan luisteren! Ga ik morgen doen.
Ah, jammer.
Ik ging ook over mn nek toen ik een paar jaar geleden ontdekte WAT een limp bizkit is.
Koekje kwak
En dan vind ik het zo gek dat ik nu pas wist waar die zeester naar verwees terwijl ik wel als jonge tiener wist wat ânookieâ betekende.
Ik denk: ik zet het expres niet neer want ik denk niet dat iedereen op zoiets smerigs zit te wachten haha
Dat Brian Elstak niet Paul Elstak is, en dat mijn verbazing dat ik niet wist dat DE hardcore legend P. Elstak zwart is dus niet op gaat hahaha.
Dat Suzanne Vermeer (van de boeken) geen 1 persoon is maar een pseudoniem, dus dat âhaarâ boeken door verschillende mensen, voornamelijk 1 man die nu overleden is, geschreven zijnâŠ
jezus gadver heb het even opgezocht, wie doet zoiets??
Is er ooit bevestigd dat dit is waarnaar de band vernoemd is?
wuthhh. Ik las die boeken altijd.
Dat een server (van een computer) zo heet omdat hij dingen âserveertâ aan je