Ik kreeg ook als eerste wasverzachter dus snap je helemaal, ik vind het wel echt een hele leuke woordspeling!
Haha had ik ook! Inderdaad ook met de wasverzachter de eerste keer. Daarna kreeg ik bananen geloof ik? Toen dacht ik âhuh waar is die wasverzachter danâ.
OMGen mag.
Dat Jeffrey Epstein en Harvey Weinstein twee verschillende mannen zijn.
Ik ben dus ook echt altijd in de war met deze twee. Snapte er ook helemaal niks meer van toen ik op Netflix die docu voorbij zag komen tussen mijn aanbevelingen: âHeh, die kerel was toch half kaalâŠ?â
Ik weet wel hoe ze uitzien en de bijpassende naam maar de gebeurtenissen haal ik door elkaar
Ik haal zowel de voor- en achternamen door elkaar, uiterlijk en gebeurtenissen.
Haha guilty. Ik hoorde meerdere opmerkingen over die docu dat men écht wel snapte dat jonge meiden voor de charmes van Epstein vielen want erg charmant, knappe kop, mooie man om te zien, etc. etc. Nu valt over smaak niet te twisten maar ik kon de hoeveelheid opmerkingen echt niet rijmen met mijn beeld van Epstein. Bleek dus idd dat ik Weinstein voor me zag
twee steinzwijnen
Maar wat heb je er aan?
Dat kan toch bij alle autoâs?
Als het vanaf de zijkant in je ogen schijnt
Ik heb dat ook niet hoor
Bij mijne kan het niet! Wel opzij klikken, maar niet dat stukje uitschuiven!
Augurken zijn verzuurde komkommers, weet je die wel?
Zijn wel familie van elkaar, maar twee verschillende planten (hoewel ze best op elkaar lijken).
Huh. Ik heb ze van de week nog staan maken
Ah even gegoogeld.
Als mensen ze thuis maken (zoals ik) gebruiken ze eigenlijk altijd gewoon kleine komkommertjes. Gekochte augurken zijn van een zusterplant van de komkommer.
Weer wat geleerd!
je hebt ook een sport die heet: canyoning (ofzo) en vrienden van mij hadden het daarover en dat het zo intensief en cool en avontuurlijk was en ik was een beetje zo ja ja ieder zn ding maar ik zat vanaf 6 jaar al in een kano in frankrijk als low-key gezinsuitje. ik dacht van ja het wordt nu in het engels gezegd en ineens is het weer helemaal CoOl
maar het is dus niet canoying (weet niet of dit woord bestaat maar in mân hoofd was het engels voor kanoĂ«n) maar echt door een ruige rivier lopen en klimmen enzo hahaha
Omg dit ben ik dus een keer gaan doen terwijl ik overtuigd was dat we lekker rustig gingen kanoën. Was even schrikken, haha.