Ik kwam er een paar maanden geleden pas achter dat Elon Musk een van de co-founders van Paypal is
Op de middelbare had ik ook vriendinnen die geloofden dat het verhaal van Jack en Rose echt was.
Ik was vooral verbaasd dat mensen dit echt geloofden, het was voor mij zo overduidelijk dat dat fictief was. Gewoon nodig voor de verhaallijn, want ja… 2 uur kijken naar enkel een zinkend schip is ook niet zo boeiend 

Dat een snickerdoodle koekje helemaal niks met snickers te maken heeft. Het is gewoon een soort kaneelkoekje en er zitten geen vieze pinda’s in; oftewel: die lust ik gewoon.
Zo heb ik ook tot enkele jaren geleden altijd gedacht dat er pinda’s oid in een Lion zaten en dat ik die ook niet lustte.
(En ik kwam er ook pas vorig jaar ofzo achter dat ik amandelen wel lekker vind en eigenlijk sowieso bijna alle noten wel. Voorheen was ik zo iemand die zei ‘ik lust geen noten, alleen pepernoten hi ha ho’)
Huh in een lion zit toch wel pinda? Op de buitenkant in die chocola
Nee dat is rijst
Dat de kleur van dinosaurussen gewoon verzonnen zijn. Want niemand weet het eigenlijk…
Sommigen hadden mogelijk zelfs veren!
ja ik vind het ook altijd zo chil dat er hele voorstellingen van die beesten worden verzonnen, lijkt me toch nog steeds een leuke baan paleontologie.
Zelfs die geluiden zijn nep. Wie weet waren ze wel neon en klonken ze heel schattig.
Ben ik weer met mijn dinonerdheid, ze hebben op basis van het skelet e.d het geluid van een t-Rex kunnen nabootsen, dat was helemaal niet van dat gebrul, ze maakt ze juist geluid net als vogels, bv. net als duiven, dat ‘binnensmondse’ roekoe idee. Moet je nagaan dat dit geluid waarschijnlijk net zo hard klonk als een concertspeaker.
Omg miss waren Dinos grote paarse fluffy wezens. En was dat binnensmondse gebrul gewoon gespin.

Hij ziet er echt super sip uit.
Ik dacht tot niet lang geleden ook altijd dat zij echt was hahhaa
Nou ja, genoeg mensen in die film die wel degelijk echt bestaan hebben (Molly, alle mensen die Rose benoemt op die avond dat Jack mag mee-eten). Dus op zich had het gekund, toch?
Dat een kerkhof zo heet omdat het (oorspronkelijk) het hof rondom de kerk is. Hier in de stad is het hof rondom de kerk geen begraafplaats maar staan er woningen, en ik dacht goh wat luguber dat je straat dan kerkhof heet, maar dat is natuurlijk een hele logische naam die niet perse iets met doden te maken heeft.
Edit: o blijkbaar is het veelal ook de hof en niet het… kom ik ook nu pas achter
Maar is hij er blij mee dat hij dit weet of vreest hij nu voor zijn portemonnee? Nu kan hij niet meer zeggen dat hij niet weet wat het is