Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ja klopt! Bij mijn auto staat hij op het plaatje links, maar de tankdop zit rechts. Als er een pijltje bij staat klopt het gelukkig wel altijd! (Anders heeft dat pijltje natuurlijk ook geen zin haha)

1 like

Oh dan ben ik wel benieuwd wat voor auto jullie hebben haha? Nog nooit meegemaakt dat t niet klopte

Peugeot 108!

1 like

Niet alle auto’s hebben zo’n tekentje! Mijn Ford ka had ĂŒberhaupt geen lampje dat aan ging als de tank leeg was. :joy:

Wij hebben ook een Peugeot haha! Dus dat zal het misschien zijn :smile:

Bij mijn Fiesta zit de slang ook niet aan de kant van de tankdop. Zit wel een < pijltje aan de juiste kant.

Had hiervoor een Opel astra en ook daar zat de slang niet aan de kant van de tankdop, en hier stond geen >.

Als het goed is zit de slang bij de waarschuwingslampjes altijd rechts

1 like

Ik dacht dit ook altijd! Tot mijn broer laatst vertelde dat hij voor zijn werk zo’n bord van Rotterdam naar Dordrecht moest vervoeren en het niet in zijn bedrijfsbus paste, dus hij moest met de trein. Was echt stomverbaasd, dacht dat die borden ook maximaal 1.50 meter waren :sweat_smile:

Ik kwam er laatst achter dat oorwormen helemaal niet in je oor kruipen :flushed: Sinds ik met mijn vriend samenwoon op een plek waar die beesten elke keer naar binnen komen, ben ik op onderzoek uitgegaan. Vroeger werd mij namelijk altijd wijsgemaakt dat die diertjes in je oor kruipen en dat je er doof van kan worden. Schaamde me wel een beetje toen ik erachter kwam dat dat dus helemaal niet waar is.

2 likes

Nee het gaat om het pijltje erbij

https://images.app.goo.gl/zqVx83c9SBYTnHAVA
Tankslang zit 9 vd 20x rechts afgebeeld

Het pijltje klopt altijd ja

1 like

Ik heb het iig zo geleerd (met slangetje dus), gelukkig nog nooit bedrogen uitgekomen :stuck_out_tongue: volgens mij werkt dat sowieso alleen als je geen pijltje hebt.

Het is teigetje (van Winnie the Pooh) en niet tijgertje :upside_down_face:

2 likes

Hahah slimste mens aan het kijken :joy:

4 likes

Dat de grote van tampons niets te maken hebben met de grote van je vagina maar met het bloed die je verliest. bloos

1 like

Nou deels ook wel de grootte toch? Als je 12 bent en voor het eerst ongesteld zou ik niet meteen die grootste gebruiken :joy:

Ik wist dit al langer, maar toch krijg ik de kriebels als ik die beesten zie, omdat ik bang ben dat ze in mijn oor kruipen. Zo stom dat je weet dat het niet zo is, maar er toch bang voor bent :sweat_smile:

1 like

Hahahaha, same! Wie noemt die beesten dan ook zo.

Wat leren we toch veel van de slimste mens hé

Ik had me een halfjaar geleden ingeschreven bij Picnic, maar er was een lange wachtrij. Nu krijg je voor elke maand die je moet wachten een gratis ‘wachtverzachter’ bij je eerste bestelling. Dus als je 6 maanden moet wachten, krijg je 6 gratis producten. Ik heb altijd gedacht dat er wasverzachter stond, aangezien dat de eerste ‘wachtverzachter’ was die ik kreeg. Dat vond ik al een beetje vreemd, want wat moet ik nou met 6 flessen wasverzachter. Pas toen ik vandaag een mailtje kreeg met ‘je kan bestellen bij picnic’ en geen 6 wasverzachters kreeg, bedacht ik me dat ik gewoon niet goed gelezen heb😰

38 likes

Ik las jouw verhaal en dacht ook dat er eerst wasverzachter stond. :joy:

22 likes

Dan ben ik gelukkig niet de enige :joy: