Dit dacht ik vroeger ook 
Hoe oesters zich voortplanten! Nooit over nagedacht eigenlijk.
Erg gelachen om het filmpje bij dit artikel.
IEHL
Beetje erg, maar ik kwam er vandaag pas achter dat een mug geen bloed heeft? En dat het bloed van de mug dus van iemand afkomstig is die geprikt is door een mug
. Zes jaar biologie op de middelbare maar nog steeds het niveau van een vierjarige 
Dat de James Bond films zijn gebaseerd op gelijknamige boeken.
Dat ik helemaal nooit in Arcen geweest ben. Heb minstens tien jaar gedacht dat ik daar een paar keer geweest ben en ik heb zelfs mijn herinneringen aan die omgeving met anderen gedeeld 
Seersucker is geen merk maar:
Seersucker, een wat vreemde naam voor een soort gebobbelde katoenen stof. De naam Seersucker is afkomstig van het Perzische ‘‘shir o shekar’’ wat melk en suiker betekent. Men denkt dat de stof zo genoemd werd vanwege de eigenschappen (het hoekige van suiker, en het soepele en zachte van melk). Helemaal zeker is men daar niet van, aangezien het een al eeuwenoude stof betreft.
Kan ik voor je regelen hoor 
Ik sta hier naast een DRIP, zo’n bord waar de file-informatie (of Samen tegen Corona) op staat.
Ik ben 1.60 m, de drip is ongeveer 2,5 m hoog en 8m breed. Aan de achterkant van de drip zie je een hekje. Daar zit een deur zodat je er ook in kunt, je kunt er echt doorheen lopen.
Ik dacht eerst dat Teigetje daar bij stond haha maar volgens mij doe jij cool werk!
En idd hoe groot die borden zijn ja, daar verkijk je je op.
- shook *
Dat je er doorheen kan lopen is echt een mindfuck
Zilver is mri-veilig, dus het moet een ander metaal zijn wat er in zit.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.