Hij ziet er echt super sip uit.
Ik dacht tot niet lang geleden ook altijd dat zij echt was hahhaa
Nou ja, genoeg mensen in die film die wel degelijk echt bestaan hebben (Molly, alle mensen die Rose benoemt op die avond dat Jack mag mee-eten). Dus op zich had het gekund, toch?
Dat een kerkhof zo heet omdat het (oorspronkelijk) het hof rondom de kerk is. Hier in de stad is het hof rondom de kerk geen begraafplaats maar staan er woningen, en ik dacht goh wat luguber dat je straat dan kerkhof heet, maar dat is natuurlijk een hele logische naam die niet perse iets met doden te maken heeft.
Edit: o blijkbaar is het veelal ook de hof en niet het⊠kom ik ook nu pas achter
Maar is hij er blij mee dat hij dit weet of vreest hij nu voor zijn portemonnee? Nu kan hij niet meer zeggen dat hij niet weet wat het is
Dit dacht ik vroeger ook
Hoe oesters zich voortplanten! Nooit over nagedacht eigenlijk.
Erg gelachen om het filmpje bij dit artikel.
IEHL
Beetje erg, maar ik kwam er vandaag pas achter dat een mug geen bloed heeft? En dat het bloed van de mug dus van iemand afkomstig is die geprikt is door een mug . Zes jaar biologie op de middelbare maar nog steeds het niveau van een vierjarige
Dat de James Bond films zijn gebaseerd op gelijknamige boeken.
Dat ik helemaal nooit in Arcen geweest ben. Heb minstens tien jaar gedacht dat ik daar een paar keer geweest ben en ik heb zelfs mijn herinneringen aan die omgeving met anderen gedeeld
Seersucker is geen merk maar:
Seersucker, een wat vreemde naam voor een soort gebobbelde katoenen stof. De naam Seersucker is afkomstig van het Perzische ââshir o shekarââ wat melk en suiker betekent. Men denkt dat de stof zo genoemd werd vanwege de eigenschappen (het hoekige van suiker, en het soepele en zachte van melk). Helemaal zeker is men daar niet van, aangezien het een al eeuwenoude stof betreft.
Kan ik voor je regelen hoor
Ik sta hier naast een DRIP, zoân bord waar de file-informatie (of Samen tegen Corona) op staat.
Ik ben 1.60 m, de drip is ongeveer 2,5 m hoog en 8m breed. Aan de achterkant van de drip zie je een hekje. Daar zit een deur zodat je er ook in kunt, je kunt er echt doorheen lopen.
Ik dacht eerst dat Teigetje daar bij stond haha maar volgens mij doe jij cool werk!
En idd hoe groot die borden zijn ja, daar verkijk je je op.
- shook *
Dat je er doorheen kan lopen is echt een mindfuck