Deze facebookgroep is wel iets voor jullie
Daar doen ze alsof het 1453 is
Deze facebookgroep is wel iets voor jullie
Dat Jack en Rose van de Titanic een verzonnen verhaal is en niet echt bestaan heeft.
Is het ook niet op iemand gebaseerd? Is die “it’s been 84 years…” vrouw dan ook nep.
Is fictief hahaha en die oude vrouw is gewoon een actrice
Die vrouw! Dat is Rose JA beetje respect
Hoewel respect. Die deur was groot genoeg voor twee personen ROSE
Dat moet toch rose voorstellen
Ik kwam er een paar maanden geleden pas achter dat Elon Musk een van de co-founders van Paypal is
Op de middelbare had ik ook vriendinnen die geloofden dat het verhaal van Jack en Rose echt was.
Ik was vooral verbaasd dat mensen dit echt geloofden, het was voor mij zo overduidelijk dat dat fictief was. Gewoon nodig voor de verhaallijn, want ja… 2 uur kijken naar enkel een zinkend schip is ook niet zo boeiend
Dat een snickerdoodle koekje helemaal niks met snickers te maken heeft. Het is gewoon een soort kaneelkoekje en er zitten geen vieze pinda’s in; oftewel: die lust ik gewoon.
Zo heb ik ook tot enkele jaren geleden altijd gedacht dat er pinda’s oid in een Lion zaten en dat ik die ook niet lustte.
(En ik kwam er ook pas vorig jaar ofzo achter dat ik amandelen wel lekker vind en eigenlijk sowieso bijna alle noten wel. Voorheen was ik zo iemand die zei ‘ik lust geen noten, alleen pepernoten hi ha ho’)
Huh in een lion zit toch wel pinda? Op de buitenkant in die chocola
Nee dat is rijst
Dat de kleur van dinosaurussen gewoon verzonnen zijn. Want niemand weet het eigenlijk…
Sommigen hadden mogelijk zelfs veren!
ja ik vind het ook altijd zo chil dat er hele voorstellingen van die beesten worden verzonnen, lijkt me toch nog steeds een leuke baan paleontologie.
Zelfs die geluiden zijn nep. Wie weet waren ze wel neon en klonken ze heel schattig.
Ben ik weer met mijn dinonerdheid, ze hebben op basis van het skelet e.d het geluid van een t-Rex kunnen nabootsen, dat was helemaal niet van dat gebrul, ze maakt ze juist geluid net als vogels, bv. net als duiven, dat ‘binnensmondse’ roekoe idee. Moet je nagaan dat dit geluid waarschijnlijk net zo hard klonk als een concertspeaker.
Omg miss waren Dinos grote paarse fluffy wezens. En was dat binnensmondse gebrul gewoon gespin.
Wow wel vet ik ging even wikipedia’en over dino’s en toen leerde ik dat dus helemaal niet alle dino’s zijn uitgestorven, omdat er wordt gedacht dat alle vogels ook dino’s zijn!
Op de grens van het Krijt (140 tot 66 miljoen jaar geleden) en het Kenozoïcum of Tertiair (66 tot 2 miljoen jaar geleden), de zogenaamde K-T-overgang, vond een massa-extinctie plaats: een massaal uitsterven, in dit geval van ongeveer de helft tot driekwart van de toen levende diersoorten. Vooral de grotere levensvormen werden zwaar getroffen; geen enkel echt landdier zwaarder dan vijf kilo overleefde. Het staat bekend als het “uitsterven der dinosauriërs”, maar dat is een misleidende aanduiding.[8] Behalve dinosauriërs verdwenen ook diverse andere groepen, waaronder de ammonieten, de pterosauriërs en zeereptielen zoals de plesiosauriërs, vrij abrupt van de aardbodem. Daarbij overleefde één groep dinosauriërs het wel: de vogels. Verreweg de meeste paleontologen nemen sinds 1974 namelijk aan dat vogels dinosauriërs zijn, in de zin dat zij afstammen van en daardoor behoren tot een groep dinosauriërs die theropoden wordt genoemd. Binnen deze gangbare interpretatie zijn de dinosauriërs dus niet als geheel uitgestorven.
en bijv dit schattige beestje (mierenegel of echidna, leeft in australië) bestaat ook al 20 tot 50 miljoen jaar!