Dat een genie in a bottle een geest in een fles betekent, en niet een genie(megaslim iemand) in een fles. Hier kom ik dus net achter (ben 26)
Hier kwam ik inderdaad iets wat te laat achter. Toen had ik al wat mensen gestalkt.
Als kind dacht ik dat kilometeraanduidingen op de borden boven de snelweg betekenden hoeveel minuten het nog rijden was.
Dat Ralph Fiennes en Joseph Fiennes broers zijn. Ik kijk nu The Handmaid’s Tale en commander Waterford blijkt dus gewoon de broer van Voldemort te zijn, wat een gekkigheid.
OMG wow realisation Nu pas leg ik de link ook!
Hahaha dit besef ik me echt nu pas #omgopmezelf
Ik kwam er pas heel laat achter dat je bij de bussen haarlak van Elnett een plastic stukje van de dop moet halen om te sprayen… Ik vond altijd al dat de ‘knop’ zo zwaar ging
Ok niet lachen allemaal, maand dat de vierdaagse (van Nijmegen) over vier dagen gaat. Ik had bedacht dat het vijf dagen waren en dat je er dan vier van moest lopen. Geen idee hoe ik daar op kwam.
Wauw! Dit wist ik niet. Ik vind haar nu nog leuker!
Je had er gewoon een soort van 3e helft bij geplakt?
Dat er dus mensen zijn die de Nijmeegse Vierdaagse niet kennen of niet weten hoe groot het is en dat er mensen over de hele wereld mee doen.
Oke ze lopen door mijn straat dus ik ben er mee opgegroeid maar ik ben echt verbaasd.
Volgens mij moest je vroeger bij de zwemvierdaagse wel op 4 van de 5 avonden zwemmen, dan kon je nog 1 avond thuisblijven voor iets anders, misschien dat daar het idee vandaan komt?
Op de avondvierdaagse van de basisschool kon je het ook halen door 4 van de 5 avonden te lopen. Dus misschien dat je het daarmee verwart.
Ja ik denk het!
Ken het wel, maar weet er dus heel weinig vanaf. Hoor/lees er ieder jaar over in het nieuws en omdat ons moederbedrijf gevestigd is in Nijmegen.
Ja precies dit. Vriendinnen die langskomen zijn ook altijd helemaal verbaasd dat de hele stad romvol is
Dat baby’s geen knieschijven hebben. Nee dat zeg ik verkeerd maar ik kwam hier zegmaar opnieuw achter en was het allang vergeten. Vind het een heel raar idee ook.
Ik denk ook dat ik dat niet echt weet. Ik ben er nog nooit geweest en heb het ook nog nooit op tv ofzo gezien
Dat wist ik ook niet? Vanaf welke leeftijd beginnen die te groeien dan? Of hoe dat ook werkt?
Ik vind dit idd ook een gek idee. Ik moet ook een beetje omschakelen als ik insta storys zie van mensen die op een festival ergens anders zijn. Dan denk ik wel eens oh leuk waar in Nijmegen is dat? oh wacht…