Waar kwam jij pas heel laat achter?

Snap ik ook wel! Ik stond er gewoon niet bij stil omdat ik er mee ben opgegroeid, sterker nog je kunt er niet omheen als je hier woont haha!

1 like

Het babyskelet is zacht en van kraakbeen en dat wordt geleidelijker harder, zo ook de knieschijven, dat is dan kraakbeen wat zich naar verloop van tijd verhard en ontwikkeld in een knieschijf. Vaak wanneer ze een beetje beginnen met tijgeren (het eerste kruipen ). Ik weetniet of de artsenpolitie hier nog op of aanmerkingen over heeft. Moet ff aan @Oprah denken met “borstvoedingspolitie” haha

4 likes

:astonished:

1 like

:no_mouth:

1 like

Dat ansicht van ansichtkaarten uitzicht betekent. Zij eerst tegen een vriendin dat het wel een gekke Duitse accent manier van aanzicht uitspreken was

19 likes

Dat de noord-zuid lijn helemaal niet van noord naar zuid Nederland gaat :roll_eyes:

18 likes

Haha ja ik zag dat dus ook net op tv en toen viel het kwartje pas :tongue:

De nieuwste metrolijn in Amsterdam :yum:

Dat idd ja!

1 like

P

Dat Sinterklaas in de herfst valt en niet in de winter.

4 likes

? Haha

Dat het Hendrik-Ido-Ambacht is ipv Henri Kilo Ambacht

66 likes

:joy::joy:

1 like

Haha ik moest hardop lachen

1 like

Dat ABBA staat voor de namen van alle bandleden. :sweat_smile:

25 likes

Haha indd. Ik kwam erachter door de reclame voor een bioscoopfilm (Mamma Mia haha). Vroegen ze wat de goede volgorde van de namen was en ik zat er van: huh ik wist überhaupt niet dat het voor hun namen stond :thinking:

1 like

Veel bussen die bijvoorbeeld uit Purmerend komen (of uit andere dorpen/steden in de buurt zoals Edam en Volendam) moeten met de Noord/Zuidlijn nu om in de stad te komen, inplaats van met de bus, dus dat zullen wel de mensen zijn die op weg zijn naar Amsterdam.
Noord is ook wel een wijk vol met armoede, tegen Oostzaan aan, dus veel mensen tellen dat vaak niet helemaal mee als Amsterdam.

3 likes

In het kader van waar je pas heel laat achter kwam… dacht dat Noord juist 1 van de betere buurten was samen met Zuid. :zipper_mouth_face:

1 like

Je hebt noord en je hebt noord gestoord he? Anyways veel mensen uit noord hebben een minderwaardigheidscomplex hierover. Pas sinds kort is noord een beetje okee om te wonen in verband met de woningnood.

1 like