Waar kwam jij pas heel laat achter?

Aargh, ik heb al een week ofzo iets in mn hoofd waar ik niet op kan komen waar ik laat achter kwam. Maar wat dat is, daar ga ik dus laat achter komen.

Nou hij zingt een liedje om kwart voor en kwart over, om iets na 10 en iets voor 5 op zondag gaat die helemaal los en voor het hele uur zingt die eerst een liedje en daarna slaat die het aantal uren. Alleen de logica van de halve uren snap ik dus nog niet.

1 like

Dat Snoopy een beagel is

11 likes

Dat zo’n beetje alle egf’ers hier zitten. Hier is dit forum

10 likes

Hi! Heb ik van jou een toelating gekregen?:smiley:

Maar op die facebookpoll (weet niet of je die daarop doelt nu) is de verdeling 44 WT en maar 8 FF? Dus ik had ook het idee dat iedereen daar zat haha!

Geen idee. Zit niet in die groep. Maar hier is het veel actiever en herken ik ook bijna iedereen. Op wtf gaan de topics redelijk langzaam en zie ik heel veel nieuwe namen. Komt volgens mij vooral doordat de meesten daar een andere naam genomen. Wtf voelt minder vertrouwd en daardoor krijg ik minder de neiging om te posten.

8 likes

Eens. Ik denk dat er hier ook mensen zijn die een nieuwe naam hebben genomen, maar toch een teken van EGF herkenbaarheid hebben. Al is het in een oude avatar, manier van posten, handtekening of hun oude naam hebben ingevuld bij naam. Dat voelt dan toch meer vertrouwder dan wtf.

2 likes

Hier in de buurt is een wijk bomennamen als straatnamen. Heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik doorhad dat er in de kastanjelaan ook kastanjebomen staan en in de iepenstraat iepen. Was echt een opembaring

27 likes

Dat een krul (bij het nakijken door bijv. een docent) iets typisch Nederlands is en ze in andere landen een vinkje zetten.

29 likes

Ik kreeg op mijn 17e ofzo pas de openbaring dat als je naar een andere regio gaat de oranje brievenbussen andere postcodes op de rechter “flap” hebben staan. Had er nooit over nagedacht, dacht dat overal dezelfde stonden hahha :redface:

4 likes

Omg ik kom speciaal op t forum om dit te delen

Ik zat net met mijn vriend “in de maneschijn” te zingen (ja heel random)
Maar ik zong altijd
Blablabla… en dan
“Duizendpoot die ruitenwisser is”
Ipv schoenenpoetser :exploding_head:

Een duizendpoot die ruitenwisser is?! Heh?! Wat dom

18 likes

Tot een jaar geleden zong ik altijd heel enthousiast mee:

“I shot the sheriff
But I did not shoot him dead”

:grimacing:

2 likes

Hè maar dat is goed.

1 like

Jaa maar dat is wel logischer in kinderfantasie

Een ruitenwisser zijn… zie je het al voor je, een duizendpoot als ruitenwisser bah!!! Misschien kan @anon39978576 dit tekenen :joy:

5 likes

Nee.

Of toch wel

58 likes

Ik zei altijd hartverzwakking, kom er gister achter dat het hartverzakking is. :woman_facepalming:

8 likes

HAHahaha Omg ik krijg de rillingen!!

2 likes

Ik wou de duizend poot wel iets beter tekenen, maar dan moest ik hem googlen en dat durfde ik niet.

5 likes

Dat zeekraal niet uit de zee komt maar gewoon een groente is?!

14 likes