Waar kwam jij pas heel laat achter?

Hij slaat ook 1 keer op het halve uur.

2 likes

Ja dat weet ik :slight_smile:

Holiday = Holi day = Holy day, voor vrije dagen.

18 likes

Hahahaha ik heb hier echt om moeten lachen :joy:. Misschien is het voor mij vanzelfsprekend omdat ik uit een dorp kom, maar toch hihi :see_no_evil:.

En dat holiday: noooit zo bedacht idd, wel logisch

1 like

Dat wc staat voor watercloset

3 likes

Ja en Casablanca is (het) Wit(te) Huis

9 likes

Dat Ausfahrt een afslag is, en niet een hele grote Duitse stad

39 likes

Dat de naam Cruella de Vil gewoon ‘Devil’ is los van elkaar (Cruel Devil), ik legde die link echt een paar weken geleden pas toen ik die naam ergens las.

Toen ik mijn combi-magnetron had, kwam ik er pas door een huisgenoot - die hem stiekem gebruikt had - achter dat je het roostertje ook kon omdraaien, zodat die lager stond. Echt snugger, want waarvoor zouden anders die uitsteeksels dienen.

31 likes

Absoluut ook nooit doorgehad dit. Toch lang zo’n rooster gehad. Twijfel soms echt aan mijn eigen intelligentie.

3 likes

Maar toch krijg ik geen enkele pizza of broodje zoals in een echte oven, dus echt hard. De onderkant blijft altijd zo slap! Iemand tips?

haha deze forumtitel wordt in mijn hoofd uitgesproken door de babbelbox man van man bijt hond

26 likes

Dat de grote knop van de wc voor een ‘grote boodschap’ is (kan je dit niet anders netjes zeggen haha haat dit woord) en die kleine voor een kleine.
Ik weet niet of ik dit een grote omg vind op mezelf of dat meer mensen dit hebben

2 likes

Daar kwam ik ook veel later pas achter! Pas paar maanden geleden toen mn vriend vertelde dat ik teveel water gebruikte, omdat ik altijd de grote gebruikt om door te trekken


1 like

Oh dat heb ik ook nooit geweten, best wel handig eigenlijk! Ik dacht altijd dat het was dat iets er dan niet afviel, een pizza ofzo.

4 likes

Haha, dat heb ik ook gehad inderdaad. Ik dacht dat de andere de knop was om het te ‘stoppen’, maar die gebruikte ik nooit
 Haha

2 likes

Zo had mijn kinderbrein bedacht dat vakantie anti-vak betekende. En dan vak in de zin van werk of baan dus vrij van werk :roll_eyes:

18 likes

Hier gaat het altijd zo: Muntje aan je sleutelbos,
muntje in de kar en zodra je de kar los hebt, muntje er weer uit trekken.

  • @monkeyslut hier slaat die een random aantal keren om half. Hij sloeg om half4 vannacht bv 4 x. De kerk slaat sowieso nooit 1 x. Heeel vervelend.
1 like

Maar er zit dan geen enkele logica in jullie klok? Dat is irritant en dan is de bel heel z’n nut kwijt? :joy:

Die bij ons maakt elk kwartier een geluid. Heel uur slaat die hoeveel uur het is, half uur meestal een muziekje.

En heel random om kwart over 11 en kwart over 3 ook een heel lang muziekje. Vast nog wel vaker denk ik. Dus eigenlijk geen peil op te trekken, behalve de klokslagen en op zondag het ‘kom dan’ deuntje.

1 like