Ik schreef ooit prongelijk in plaats van per ongeluk. In de war met spreektaal (ik zeg altjjd prongeluk), maar dat stond zo vreemd dus bedacht dat het dan vast was net als eerluk-eerlijk.
Dat werd gelukkig heel snel gecorrigeerd, dus heb mezelf maar 1x belachelijk gemaakt
Dat je in het Engels actually zegt en niet aksley. Kwam ik ergens op de middelbare school achter toen een docent me vroeg wat ik in hemelsnaam had opgeschreven
Ik kom er net achter dat Venray niet de Limburgse naam van Venlo is, maar een aparte stad. Ik dacht dat het was als Mokum en Amsterdam, maar het zijn dus twee steden say whaaaaaaat hoeveel steden zijn er wel niet in Nederland joh.
Kwam er net ook achter dat Doetingem een ding is, vind dat zo vreemd dat er zoveel kennelijk best significante plekken in Nederland zijn waarvan ik denk huh wonen daar ook al mensen.
Nog meer geleerd! Ik doe altijd of ik heel erg van topo en geschiedenis hou, maar in feite weet ik echt heuelemaal niks. Zodra ik geld heb ga ik eens op tour door het land want ik denk bij 9/10 plaatsen die mensen noemen huh???