Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dat het de “Bereden Politie” is en niet de “Brede Politie” - ik dacht dat dat een brede opleiding was ofzo :grimacing:

15 likes

Dat je bij heel veel van die ‘wegwerpvijlen’ dus een laagje eraf kan trekken en er een nieuwe vijl onder vandaan komt…

18 likes

Nog meer geleerd! Ik doe altijd of ik heel erg van topo en geschiedenis hou, maar in feite weet ik echt heuelemaal niks. Zodra ik geld heb ga ik eens op tour door het land want ik denk bij 9/10 plaatsen die mensen noemen huh???

2 likes

Huh. :open_mouth:

Ik dacht dat Mokum een wijk was net als de Jordaan en de Pijp enzo

4 likes

Haha in Utrecht noemen we Amsterdam trouwens wel eens Abcoude-Noord.

15 likes

Ik vond het vroeger leuk om in plaats van abcoude abc-oude te zeggen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

16 likes

Utrecht? Wat is dat?

4 likes

Volgensmij is dat dat verwilderde gebied onder Amsterdam Zuid-Oost

12 likes

Hahaha wij zeggen wel eens ABC-old

5 likes

NNNNNUL DETIG HÈ MMMMOOOIER AS NUL TWINTIG

Een plek waar niet de hele dag stonede Britse vrijgezellen en Aziatische toeristen op de fiets vast komen te zitten in tramgeulen en waar je geen 875 euro betaalt voor een kamer van 4m2, met mooiere grachten dan Abcoude-Noord, waar mensen wel de letter Z kunnen uitspreken en HET HARTSIE VAN HET LAND.

35 likes

Zo, het zit je hoog he. don’t hate me cuz you can’t be me.

1 like

Ben gewoon trots op me stadsie, jou ken ik niet dus idk

3 likes

Dat Toto veel meer hits heeft die ik ken dan alleen het nummer Africa.

14 likes

Rosanna ja! En Stop Loving You

3 likes

@TostiQueen @Krabsalade @Opheliac

Ik had echt even een soort deja vu momentje toen ik direct na deze berichten hier in dat andere topic nog meer TOTO tegen kwam, haha. Wist trouwens wel heel goed dus van Rosanna, jammer dat het alsnog niet helemaal goed was :sweat_smile:

3 likes

Expres gedaan. :yum:

2 likes

Kwam er dus net achter dat Justin Timberlake het refrein van Where is the love heeft ingezongen. Al had ik natuurlijk wel kunnen weten dat het Fergie niet was met haar gebrek aan zangkwaliteiten.

36 likes

Wooww wattt?! En je hoort het inderdaad zó duidelijk haha

2 likes

UNOX heeft ook een logica: In 1937 zag Unox als merk het licht. Het verhaal gaat dat deze naam is ontstaan uit een prijsvraag onder werknemers. Zij bedachten een samentrekking van de eerste letters UN van Unilever en de letters OX, omdat dat het Engelse woord is voor Os(s), waar de fabriek nog altijd staat.

16 likes