Wauw dit is echt een lifehack omg gaat me zoveel gekloot schelen hahaa kan nu gewoon kaartjes sturen wanneer ik wil
Beethoven was waarschijnlijk donker van huidskleur
Edit: oke niet waarschijnlijk maar mogelijk
Maar dat is ook nieuw toch, haha
Ohh dan kom ik daar dus ook laat achter. Ik dacht dat het nieuw was omdat ze er nu reclame voor maken.
Ik kwam hier achter toen ik op vakantie was geweest met familie. Zij vlogen om 10 in de ochtend terug naar huis vanaf onze vakantie bestemming en mijn vriend zou om 9 uur landen op datzelfde vliegveld om nog een weekje vakantie te vieren met mij. Familie was al door douane etc geweest en zat te wachten totdat ze konden boarden. Mijn tante zag toen ineens mijn vriend uit een vliegtuig komen en hem richting hun vertrekhal lopen haha. Ik stond dus te wachten achter de schuifdeuren bij Arrivals en toen belde mijn vader: ‘heee wij staan hier gezellig met naam vriend’. Hadden zij hem dus eerder gezien dan ik haha, en ik maar wachten
Dat het topic “What are you really wearing today” niet sarcastisch bedoelt was, als in: ‘wat voor bij elkaar geraapt zooitje heb jij vandaag aan?’
Was ook wel verbaasd toen ik voor het eerst keek en allemaal mooie outfits zag in plaats van joggingbroeken en shirts met vlekken ofzo
Zo is het volgens mij wel ooit bedoeld en begonnen op EGF
Op Centraal Station als tegenhanger op alle supergestylde outfits in het topic op Fashion.
Dat Khalid en DJ Khaled twee verschillende personen zijn…
Ik weet überhaupt niet wie dit zijn
Dat een Academy Award hetzelfde is als een Oscar.
Ja, dit wist ik. Mijn broer, IT’er, heeft me dit echt al heel lang geleden verteld.
Hipster
Ik had echt geen idee ;p
Ja ik wist dit ook haha. Wel echt vet dat dat bluetooth tekentje dus gewoon een oude rune is
Wow, ik wist dat niet! Wat interessant!
jaa dacht ik ook!
Haha ik heb dat gisteren ook ontdekt