Dat Onnedi Dionne is maar dan anders geschreven.
Volg haar verder niet maar lees wel eens wat over haar in het YouTube topic.
En een LUCHT die daar vanaf kan komen, de tering.
Dat Kristen Bell de stem van Gossip Girl is:
Glimlach inderdaad!
Ik dacht legit dat het een compleet andere stad was joh. Ik voel me nu redelijk dom hahahaha
Wij zaten vroeger altijd te klooien met kaarsen in restaurants. Daarom hebben mijn ouders ons wijsgemaakt dat als je de kaars op tafel uitblaast de rekening gebracht wordt. Een gouden vondst, want wij lieten die kaarsen voortaan gewoon branden. Maar het heeft wel heel lang geduurd voordat ik erachter kwam dat dit een verzinsel was. Het klonk gewoon zo volkomen logisch, als een bepaalde etiquette. Net zoals je ook je bestek op een bepaalde manier op je bord legt om aan te geven dat je klaar met eten bent.
Ik wist dat ook pas sinds gisteren toen dat filmpje hierboven werd geplaatst ;p echt 0 idee hahaha
Ik ben gisteren begonnen met The Good Place en vind het al heel toevallig dat het hier nu over gaat. Nou heb ik nooit echt naar Gossip Girl gekeken, dus ben niet heel geschokt, maar toch vind ik het wel een leuk weetje.
Vind haar een leuke actrice overigens!
Wait what
Huh hoe dan?
Wauw dit is echt een lifehack omg gaat me zoveel gekloot schelen hahaa kan nu gewoon kaartjes sturen wanneer ik wil
Beethoven was waarschijnlijk donker van huidskleur
Edit: oke niet waarschijnlijk maar mogelijk
Maar dat is ook nieuw toch, haha
Ohh dan kom ik daar dus ook laat achter. Ik dacht dat het nieuw was omdat ze er nu reclame voor maken.
Ik kwam hier achter toen ik op vakantie was geweest met familie. Zij vlogen om 10 in de ochtend terug naar huis vanaf onze vakantie bestemming en mijn vriend zou om 9 uur landen op datzelfde vliegveld om nog een weekje vakantie te vieren met mij. Familie was al door douane etc geweest en zat te wachten totdat ze konden boarden. Mijn tante zag toen ineens mijn vriend uit een vliegtuig komen en hem richting hun vertrekhal lopen haha. Ik stond dus te wachten achter de schuifdeuren bij Arrivals en toen belde mijn vader: ‘heee wij staan hier gezellig met naam vriend’. Hadden zij hem dus eerder gezien dan ik haha, en ik maar wachten
Dat het topic “What are you really wearing today” niet sarcastisch bedoelt was, als in: ‘wat voor bij elkaar geraapt zooitje heb jij vandaag aan?’
Was ook wel verbaasd toen ik voor het eerst keek en allemaal mooie outfits zag in plaats van joggingbroeken en shirts met vlekken ofzo
Zo is het volgens mij wel ooit bedoeld en begonnen op EGF
Op Centraal Station als tegenhanger op alle supergestylde outfits in het topic op Fashion.
Dat Khalid en DJ Khaled twee verschillende personen zijn…