Ik heb over 25 minuten een solicitatie gesprek, denk aan me. En gedenk me wanneer ik gestorven ben van de stress
Ik heb je toegevoegd! Mijne heet Roosvicee.
Mijn code is A5BPL3.
Heb je je nieuwe schoenen aan weet zeker dat ze geluk brengen ook al zien ze ze niet! Succes
Komt goed! You can do this🤩
Ja klopt, logisch dat die hond op dat meisje afrent als ze begint te schreeuwen en rennen. Ik vond meer de reactie van die jongen mega grappig
Mocht je bij level 19 aangekomen zijn en in een coöperatie kunnen stuur me dan even een PB! Ik zit sinds kort in een hele fijne coöp, waarbij meerdere mensen elkaar goed helpen (hiervoor in één waarbij ik zo’n beetje de enige was die anderen hielp en het goed probeerde te doen in zeilwedstrijden). Zegt je voor nu vast nog niks haha, maar dan weet je dat voor tegen die tijd!
@Insouciance Ik heb je toegevoegd! Mochten er hier nog meer mensen spelen, mijn code is: MU7JBH
Ahh ik mis echt m’n vorige level. Ik was toen ook al bij de zeilwedstrijden
En ik heb je geaccepteerd!
Jij mag me dan ook altijd PB-en natuurlijk! Als je gelijk in een goede coöp zit zal je stad ook makkelijker en dus sneller ontwikkelen en zullen de zeilwedstrijden voorspoediger gaan en vooral leuker zijn, vandaar dat ik die waar ik in zit wel wil delen, hoeven jullie de frustraties die ik had niet eerst te hebben M’n cadeautjes voor vandaag zijn op helaas, ik stuur je er morgen één haha.
Mijn telefoon heeft zo’n gezichtsherkenning erin die aangeeft hoe oud ie schat dat je bent. Bij mij stond er net 40?!?! Sowieso meestal iets van 35/36, maar bij sommigen van m’n vrienden klopt ie wel. Hallooo ik ben 24 joh stomme telefoon
Edit: hij slaat echt op hol, er stond nu 45?
Welke telefoon? Ik wil ook weten hoe oud ik geschat wordt
Heeft iemand tips voor goede geurstokjes? Liefst goedkoper dan die van de rituals
Er is een personeelsingang!! Gelukkig. Achter de bar staan!
Zit een hele hele knappe jongen naast me in de UB dus ik wilde eigenlijk forummen maar nu moet ik serieus aan de slag want dat maat veel indruk. Doei
Van half 9 tot net gewerkt aan m’n studie, nu even lekker aan de koffie en zo trainen in de sportschool. Lekker productief dagje zo
Voor degenen die mij toevoegen via de code in de Township-app; maak je wel even bekend hier of in PB aub Denk dat een forummer me heeft toegevoegd (want anders wel heel toevallig) en m’n nieuwsgierigheid is hier te groot voor haha. Wel een hele goede coop zo te zien!
Hema, € 12
Ga binnenkort even ruiken!
Ik heb een nieuwe BH en love m’n boobies hierin haha. Ben er normaal best onzeker over maar word er nu helemaal blij van
Xiaomi mi A1! Als je hem besluit te kopen, laat maar weten hoe oud ie je schat hahaha