Waar kwam jij pas heel laat achter?

Oh had ik ook echt geen idee van!

Het werkt niet alleen bij vis, maar ook bij vlees en gevogelte!

Dat het logo van DS (het andere merk van Citroƫn) ook de letters D en S zijn.

1 like

Dat RAI, van Amsterdam RAI, staat voor rijwielen- en auto-industrie.

32 likes

Toen ik klein was dacht ik altijd dat de navelstreng van de navel van de moeder naar de navel van de baby ging. Daar heb ik verder nooit meer echt over nagedacht tot een paar weken terug, ik nam het gewoon voor waar aan haha. Nouja, nu is 't met duidelijk in elk geval😬

23 likes

Hahah ja ik dacht dit ergens eigenlijk ook, maar hij zit natuurlijk vast aan de placenta :sweat_smile:

3 likes

Ik heb hier dus nooit serieus over nagedacht en ik denk ook dat ik er nu pas achter ben gekomen dat het niet zo is :grimacing:

8 likes

Dat supergirl stoerder is dan superman girlpowerrr

2 likes

dat GfK (dat onderzoeksbureau) de afkorting is van Growth from Knowledge haha. ben al heel lang lid van dat panel maar nooit geweten.

4 likes

Dat heb ik vroeger volgens mij wel gedacht idd; dat de eau de Cologne zo’n beetje gemaakt werd in een streek naast Champagne haha.

Dat Midsomer Murders zich afspeelt in ā€˜Midsomer’, niet in het midden van de zomer…

40 likes

Ik zag net deze op Facebook voorbij komen. :scream:

Wisten jullie dit :no_mouth:

24 likes

Ja en twinkle twinkle little star

1 like

Haha nu je het zegt! Nooit geweten

1 like

Whatttt😱

1 like

Hahaha ik was in shock!! Oh en sorry ik snap niet waarom mijn post een reply is op iemand :roll_eyes:

Wat? Er gaat een wereld voor me open! :joy:

1 like

En dat Rabobank = soort van ā€˜rob a bank’ best wel een grappige naam is in het Engels :stuck_out_tongue:

10 likes

Cologne komt ook van dat 1477 of hoe het ook noemt parfum, dat geurtje dat alle oma’s dragen!

2 likes

Klopt, dat staat ook op dat gebouw in Keulen! Ik vond het daar al zo stinken… :shushing_face: :joy:

2 likes

Ja, klopt! Op werk (toerisme) zie ik vooral heel veel Indiƫrs met ING-pasjes. Wist het eerst ook niet.

1 like