Ik zag net deze op Facebook voorbij komen.
Wisten jullie dit
Ja en twinkle twinkle little star
Haha nu je het zegt! Nooit geweten
Whattttš±
Hahaha ik was in shock!! Oh en sorry ik snap niet waarom mijn post een reply is op iemand
Wat? Er gaat een wereld voor me open!
En dat Rabobank = soort van ārob a bankā best wel een grappige naam is in het Engels
Cologne komt ook van dat 1477 of hoe het ook noemt parfum, dat geurtje dat alle omaās dragen!
Klopt, dat staat ook op dat gebouw in Keulen! Ik vond het daar al zo stinkenā¦
Ja, klopt! Op werk (toerisme) zie ik vooral heel veel Indiƫrs met ING-pasjes. Wist het eerst ook niet.
Ook pas toen ik het bericht op Facebook tegen kwam!
En ik heb ooit gehoord dat Rabo a bad word for penis is in Spanje en daarom Exchange studenten altijd bij de Rabobank willen geen idee of het waar is, want ik spreek geen (bad) word spaans
Haha, dat vertelde een Spanjaard mij ook inderdaad, dus het zal wel kloppen.
Die oranje verkeerskegels, dat noem je dus niet een pion of een pilon maar een pylon. En het meervoud daarvan is pylonen.
https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/pylon#.W83pgnszbIU
VD zegt bij āpionā: ā volksĀetyĀmoĀloĀgiĀsche verĀbasĀteĀring van [pyĀlon]ā
Youāre not alone
āDat zit hier speciaal in dit zakje! Waar ook nog een sausmix in zit. Caribische kip korma, Zuid-Afrikaanse boboti etc etc etcā¦ā
Hahaha dit klopt. Als de Portugese familie mijn Rabobank pasje zien gaan ze ook helemaal stuk
Volgens mij betekent het letterlijk staart, wat je inderdaad vrij kan vertalen naar piemel
Waar horeca voor staat, laten we even vergeten dat ik ongeveer 8 jaar in de horeca heb gewerkt toen ik daar achter kwam haha