Waar kwam jij pas heel laat achter?

dit wist ik niet nee! en wat bedoelen ze daar dan mee?

Het zijn reservestoelen voor bijvoorbeeld iemand in een rolstoel, of als er ruzie is in de zaal kan iemand daar naartoe verplaatst worden

2 likes

Zouden ze dan gewoon met alle scenarios rekening houden, of komt ruzie in de zaal echt regelmatig voor? Heb wel een keertje meegemaakt dat mensen naar elkaar begonnen te schreeuwen/uitschelden maar toen schreeuwde iemand HOUD JE KOP ALLEMAAL en toen was het over haha

15 likes

Marcel Veenendaal was stem acteur bij Phinaes en Ferb, dus naast de titelsong deed hij ook andere liedjes inzingen, kleine rolletjes inspreken en was hij in seizoen 1 de stem van Kees (dat hulpje)

2 likes

Ik heb het even getest (kan niet slapen en je moet toch wat…), maar bij mij is dit niet altijd het geval.

Wat ik me nu overigens afvraag: worden mensen serieus uit elkaar gehaald als er ruzie is in de zaal? Waarom niet gewoon meteen eruit zetten?
En hoe krijgen mensen ruzie tijdens een film?

Ik ken iemand die vanuit het niets is gestoken in de zaal :scream:

Uh nee? Ik antwoordde op de opmerking of ruzie in de zaal regelmatig voorkwam.

Zo droog🤣

Of een theelepeltje suiker.

Ja ik mocht dus een keer op zo een stoel zitten. Zaten bij de première van een film en ik wist zeker dat ie vol was. Toen we in de zaal kwamen zaten er al mensen op onze plek. Die hadden onze stoelen gereserveerd maar geen fysiek kaartje. Dat kan dus als je met je unlimited kaart reserveerd en vervolgens niet langs dat apparaat gaat. Geen flauw idee hoe ze langs de controle waren gekomen maar zij waren er van overtuigd dat zij recht hadden op die plekken. Wij kregen toen van een medewerker die twee stoelen (achterste rij) toegewezen en een bon voor gratis popcorn en drankjes :heart:

4 likes

Ja wooww ik ben ook verbaasd hierover?! Dacht dat het een soort oud Elvis-era-nummer was.

2 likes

Haha het is: first you get a swimming pool full of liquor, then you dive in it, pool full of liquor, then you dive in it

1 like

Dat is het ook. Ready Freddy werd al gebruikt voordat Queen het in hun nummer deed. Dus eerder dat het inderdaad zo’n grappig rijmpje is dat door Queen gebruikt werd (met extra grap dat Freddy natuurlijk zelf ook Freddy heet), dan dat Queen het bedacht heeft.

3 likes

FREDDIE, GEEN FREDDY :angry: :angry: :angry: :angry:

13 likes

Freddi?

30 likes

Omg Freddi Fish. De jeugdherinneringen. De gestolen trompetschelp.

19 likes

En de verdwenen zeewierzaadjes

8 likes

Ik kom er (heel toepasselijk) trouwens nu pas achter dat Freddi een meisje is.

1 like

Hè?

Op de Engelse Wikipedia-pagina is het een jongen, op de Nederlandse een meisje.

Ik ben echt in de war nu.

Hier staat ook meisje: “Freddi Fish is a goldfish and the main protagonist in the Freddi Fish series. She is Humongous’ first female character”.

Edit: bewijs vanuit Freddi zelf, haha:

7 likes