Waar kwam jij pas heel laat achter?

Haha ik zette hem echt nét erbij

1 like

Ik zag jullie tegelijk posten :joy:.

Ik wist dit ook niet. Freddi was echt een jongen in mijn beleving.

3 likes

:exploding_head:

Maar voor mij blijft hij een jongen hoor. Meisje klopt gewoon niet hahaha.

Freddi is een hermafrodiet

9 likes

hermafreddiet hehehe

116 likes

OMG’en mag, maar ik kom er net achter dat Straatsburg in Frankrijk ligt, en niet in Duitsland.

31 likes

Het is de laatste paar eeuwen 5x van land gewisseld, dat is toch ook niet bij te houden :stuck_out_tongue:

18 likes

Ik dacht dat het in Luxemburg lag :roll_eyes:

Ik dacht in België en dat het daarom Strasbourg en Straatsburg heette. Alhoewel dat eigenlijk dubbel dom is want mega veel steden hebben verschillende namen in verschillende talen.

Dat het ‘kabeljauw’ is en niet ‘kabbeljauw’. En nu ik het zo typ vind ik het eigenlijk allebei raar staan.

10 likes

Het liedje van transformers, daar zong ik altijd robots in the sky, totdat ik erop gewezen werd dat het in disquise is.

5 likes

Een wereld ging voor me open toen ik erachter kwam dat, wanneer ik oordruppels kreeg, t niet zo was dat de druppels t ene oor in gingen en t andere oor uit🤓

4 likes

Dat de dame van Toy Box in Tarzan and Jane niet zingt “I love to ride with all my friends” maar “I love to ride an elephant”
:flushed:

13 likes

Ik wist dit wel maar vraag me nu af of ze daarmee een “slurf” van een man bedoelen? Dit nummer is best fout toch

2 likes

Ja dat denk ik wel inderdaad

Dat er tongkaas bestaat (en dit gegeten word…)

https://www.vers-inspiratie.nl/gegaarde-worstsoorten-1/bloedworsten-3/tongkaas

:face_vomiting:

3 likes

GADVERDAMME ik wou dat ik dit nooit had aangeklikt

6 likes

Dat mensen dit kunnen eten. :nauseated_face:

2 likes

Nee hahaha, ik bedoel dus het beleg. Wist niet dat het bestond tot ik een boterham smeerde voor een client en ze vlees op de boterham wou en dit als enigste in de koelkast lag :face_vomiting:

1 like