Waar kwam jij pas heel laat achter?

4 likes

Jawel, mastertitels zijn relatief recent, vroeger werd je als je een universitaire studie had afgerond doctorandus. Er was toen ook geen bachelor, studies waren 4-6 jaar en pas aan het eind had je een titel.

5 likes

Ja, wat @Pantalones en @kika zeggen dus :slight_smile: Deze man is daardoor zelfs door de mand gevallen:

B. werd in augustus 2015 aangehouden, nadat hij zich had uitgegeven voor forensisch patholoog bij de politieacademie in Apeldoorn. Daar was hij gastdocent. Zijn diploma bleek vervalst: zo bestond de term bachelor nog niet in het jaar dat hij afgestudeerd zou zijn.

5 likes

Hahahaha ik ben echt zo dom.
Kom er net pas achter dat smaak condooms ontworpen zijn voor orale bevrediging…

Hahahah duh… wat heeft je foef aan aardbeien smaak.

22 likes

Volgens mij is deze verouderd? Met sommige HBO’s mag je okk bachelor of science zijn

Ohja dat was het. Sorry!

Ik bedacht me toch écht één seconde wat Gregor hier mee te maken had. Ik ken foef echt alleen van ‘de foefjes’ als in Mascha en Gregor. Todat de echte betekenis weer even in mijn hoofd ploepte.

2 likes

Ik vind je profielfoto heel leuk nu!

1 like

Off-topic

Ah dankje haha! Ik wilde weer eens wat anders maar ook wel de getekende schaar van @anon39978576 er in houden. Dus heb toen maar die schaar op mijn bitmoji geplakt haha.

10 likes

Hawaii was vroeger een koninkrijk en een prinses heette voluit Victoria Kawēkiu Kaʻiulani Lunalilo Kalaninuiahilapalapa Cleghorn aka Prinses Kaiulani :open_mouth: In 1893 was het gedaan met het koninkrijk want mensen blijven assholes.

22 likes

Het merk Cien van Lidl spreek je niet uit als Sien maar als Sièn

10 likes

Hahaha, dat Cleghorn er zo droogjes achteraan :joy::joy:

2 likes

Ik las haar naam als kalala kalalalalalaa lululu kalalalalalalalalaa

9 likes

Dat het Notting Hill is en niet Nothing Hill.

16 likes

Dat Popocatépetl ook een echte vulkaan is in Mexico en niet alleen de naam van een Mexicaanse keten in Nederland

14 likes
5 likes

Wel gek, hbo master en wo master dezelfde uitgang: MSc

Ja? Je kan inderdaad een wo-master doen als je van hbo komt, met een pre-master traject. Maar dan doe je toch de wo-master? Hbo master betekent dan toch master op hbo niveau, en wo master op de uni? Dat zijn wel twee verschillende dingen denk ik.

2 likes

Ohh haha ja. Ik helemaal gemindfuckt door je antwoord, ik dacht wat zie ik over het hoofd.

1 like

Bestaan er hbo-masters dan?

(Ik ben Belg, voor als dit een soort algemene kennis zou zijn, haha, ik ken jullie systeem wel redelijk, maar ik ben er altijd gewoon vanuit gegaan dat er geen hbo-masters bestaan).