Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dat we woensdag gaan stemmen voor de Provinciale Statenverkiezingen en niet voor de gemeenteraad.

6 likes

Ook Chris van skins zit in got!
Maar misschien wist je dat al

Dat als je een tekst selecteert op het forum, je ook meteen kan citeren (op iPhone iig).
Ok misschien valt dit niet onder “heel laat” want ik ben nog niet zo lang lid :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Dat Paul Simon de Simon is in Simon & Garfunkel. Kwam er pas achter toen ik zag dat hij The Sound of Silence heeft geschreven.

10 likes

Kom ik nu pas achter, en dit nummer hoor ik toch zeker 2 keer per dag. Haha

7 likes

Hahahaha deze post heeft echt veel te weinig likes.

1 like

Dat het Moffel en Piertje als in pier van worm is, ipv van Moffel en Peertje.

Ik kwam hier 5 jaar geleden achter, ben 25
 :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Dat de beginletters van de coupletten van het Wilhelmus, Willem van Nassov (nassou) vormen.

10 likes

Dat dit bestaat. Wat doe je hiermee? Ik voel me beetje dom nu hahaha

2 likes

Is heel fijn om je gezicht mee te reinigen!

1 like

:open_mouth:
Wow! Dit soort feitjes maken mijn leven zoveel boeiender. Thanks!

Edit: dit klinkt heel sarcastisch maar vind het oprecht een leuk feitje

2 likes

Dat ik met mijn weekend vrij abo alsnog geld kan terugvragen voor reizen op een dag in het weekend waarbij ik vertraging heb gehad.

Huh, echt?

Dan had ik dit waarschijnlijk ook wel gekund met mijn week vrij abo doordeweeks met vertraging.

Waarom kom ik hier ook nu pas achter :cry:

Ik kwam er pas een aantal jaar geleden achter dat Ibiza niet voor de zuid-Amerikaanse kust lag maar bij Spanje :flushed: een klasgenoot van me ging een weekend en dat vond ik zo gek, waarop hij zei dat het maar een uur of 3/4 vliegen was. Snel maar even opgezocht
 oeps.

6 likes

Ja ik wist het ook niet, mijn vriend zei het. Krijg ook best wel wat terug.

Stadia is geen meervoud van stadion?

2 likes

Haha ik dacht misschien kom je hier nu ook achter :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat ‘doctorandus’ gewoon hetzelfde is als het tegenwoordige ‘MSc’. Ik had vroeger veel collega’s die dat als titel hadden en dacht altijd dat zij echt supergeleerd waren, dat het nog na PhD kwam of zo. Niet dus :smile:

8 likes

Huh dat is toch niet zo?
Ik ben wel MSc maar niet drs?

2 likes

Huh, ja ik dacht ook altijd dat het zo zat?