Wandelen/hiken en trekking

Yes! Maar niet de langste afstanden hoor :wink:

Leuk! Voor welke afstand gaan jullie, @Snork en @Flopsyunicorn?
Ik zou graag 20 of 30 doen, maar met werk, baby en een bekkenbodem die nog niet helemaal ok is na een bevalling leek 10 me realistischer :grimacing: Heb me net ingeschreven!

Ik wil de 20 km doen. Haal vaak met werk al ruim 10 km, dus een stuk meer is wel een uitdaging!

1 like

Hoe weet je of wandelschoenen echt fijn zijn voor jouw voeten? Heb persoonlijk best snel last van zere voeten (echt de onderkant van de voet zegmaar) maar ik vraag mij af of wandelschoenen dan echt zoveel fijner zijn. Heb nu Ecco schoenen voor dagelijks gebruik en daar kan ik al wel langer op lopen dan m’n andere schonen, zal dat bij wandelschoenen nog langer zijn?

Of misschien een mini collage ‘wat zijn jouw wandel-omstandigheden’ of zo? Vind het ook wel leuk om te zien wat voor weer het bij mensen is, of er al veel blad op de grond ligt, dat soort dingen?

1 like

Oeh, heel leuk idee. Ik houd ook van wandelen, moet er meer tijd voor vrijmaken en dit is wel een goede reden.

1 like

Leuk! Ik moet echt meer bewegen en met een foto’opdracht’ en het idee dat anderen ook tegelijk wandelen heb ik al meer reden om naar buiten te gaan haha. En goed weer morgen zie ik!

1 like

Ik vind het echt een leuk idee en doe morgen mee! Fotograferen aan de hand van een thema is misschien ook leuk. Dus inderdaad bijvoorbeeld: dier, stukje zomer, saamhorigheid etc

1 like

Ik kan 's avonds niet, maar ga proberen om tussen de middag te lopen met deze actie als stok achter de deur. Echt een leuk idee.

2 likes

Of een bijzonder voertuig fotograferen. Zit gewoon even wat te bedenken

Ik vind dit echt een super leuk idee, ga proberen morgen mee te doen!

Ohh wat leuk! De tijd komt me niet zo goed uit maar misschien kunnen we er een dag-ding van maken voor degenen die op een ander tijdstip willen. Dat je wel je foto’s deelt zegmaar.

1 like

Leuk! Ik heb morgenavond yoga tot 19u. Als ik daarna nog in de stemming ben en niet te hongerig ben (:laughing:), doe ik mee!

Zeker! Ik stuur je een pb.

1 like

Ik wil ook meedoen!

Leuk, ik wandel mee vanavond! Woon aan de hei dus met een beetje mazzel spot ik de ‘wilde’ koeien die hier lopen.
@Panda, ik ga een halfuur ongeveer.

4 likes

Ik doe ook mee, uit noodzaak, haha, m’n fietsband is plat, dus ik zal naar huis moeten wandelen. Ongeveer een uur, gok ik.

1 like

Ik heb ook net mn eten op dus ik kan ook mee zo :cool:

1 like

Ik loop door de stad dus hoop dat ik wat dieren tegenkom.
Lig nog op de bank dus moet nog wel even moed verzamelen.

I’m ready!! Eens kijken wat we voor exotisch beest kunnen spotten :cow::cow2::cowboy_hat_face:

1 like