Wandelen/hiken en trekking

Ik wil ook meer gaan wandelen. Wel als de wespen weg zijn, want ben als de dood voor die krengen. En met 22 graden loopt het zweet alsnog m’n naad in als ik een stuk ga wandelen

1 like

Ik ben er ook klaar voor haha

2 likes

Ik ook, loopt vast ergens een kat rond haha

2 likes

Ik doe ook mee (&damn honey luisteren). Eens kijken of ik een leuk dier onderweg tegen kom!

1 like

Goed bezig allemaal! Ik zou tussen de middag gaan maar ehhh dat werkte dus niet. Ik loop wel graag een rondje tussen de middag. Als er meer liefhebbers zijn, kunnen we ook een keertje die tijd doen.

Benieuwd naar de dierenfoto’s!

1 like

Joejoe ik ben ook aan de wandel! Ben naar de polder gefietst, fiets tegen een boom gedumpt en nu lopen met een muziekje

2 likes


Hopelijk brengt dit liedje me geluk.

5 likes

Telt deze ook haha

21 likes

Deze is ook aan de wandel

21 likes

Nog geen echte dieren gezien maar wel schattige schaapjes in een etalage

14 likes

Heyy, daar wandel ik ook altijd! Ga je voor een alpaca voor de foto? :sweat_smile:


Smoothie en broodjes mee.Net alsof ik ga picknicken haha.


Was moeilijker dan ik dacht trouwens! Maar ik kwam deze fuut (denk ik?) tegen.

12 likes

Die heb ik niet, maar wel deze haha

13 likes

Ah, leuk!! Genoeg dieren daar :smiley:

Haha ja voelt wel een beetje als valsspelen

1 like

Ik heb in totaal wel dertig blije honden gezien en op mijn hoogtepunt wel vijf bij elkaar. :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Oke dit is een beetje valsspelen, want ik pas op de dieren van vrienden die op vakantie zijn. Dus daar langs gewandeld.

21 likes

Omg :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben net terug, uurtje weggeweest! Ook een wild konijntje gezien maar die sprong meteen weg :c



26 likes

Zeker (en dat terwijl ik zowat in Amsterdam woon!), moet veel vaker gaan eigenlijk

1 like