Bijna een uur gezocht naar de koeien, maar niet gevonden. Wel een heerlijke wandeling gemaakt en een kraai, paard en 10000 honden gezien.
Mooie kleur
Wat een mooie foto’s allemaal! Ik ben net terug na ruim een uur. Ik heb recht door het centrum gewandeld (best een grote stad), dus niet echt dieren tegen gekomen helaas.
Hier moest ik het mee doen .
Ah ik ben wel jaloers op al die natuur bij jullie! Ben heel blij dat ik middenin de stad woon meestal maar wat dat betreft mis ik de natuur soms wel. Zeker qua wat op wandelafstand is
Nu ik toch weet dat je in de buurt woont: wandel je wel eens richting oud zuilen? Evt. nog door naar de molens, maar dat is wel een groot rondje. Daar is het wel mooi!
Zo leuk alle foto’s!
Wat leuk dat zoveel mensen vanavond gewandeld hebben
ik was toevallig ook op dit tijdstip aan het wandelen maar zie nu net dit topic pas
schattige naaktslak:
er waren ook nog koeien en een reiger, heel dichtbij, maar daar heb ik geen foto’s van ):
Met hardlopen ga/ging ik wel eens die kant op. Wel een goed idee voor als ik eens een wat groter rondje wil wandelen idd!
Super leuk al die foto’s! Ik ben om acht uur gaan wandelen maar heb er niet aangedacht om foto’s te maken. Kom ook totaal geen interessante dieren tegen. Wel auto’s
Mij mag je elke dag inplannen, want ik loop eigenlijk altijd om 19:00 met de hond haha.
Ah leuk, morgen kan ik helaas niet.
Ik heb van 18:00-19:00 een bootcamplesje maar loop vaak nog een rondje indien ik mijn stappendoel niet gehaald heb!
Ik ben nog op werk tot die tijd (en dan op de fiets naar huis en snel eten naar binnen schuiven haha). Dus helaas! Maar ik zit wel driekwartier in de regen op de fiets, mocht dat iemand anders nog motiveren in het naar-buiten-gaan-in-de-regen
Gaat iemand vanavond nog? Ik ga over een uurtje een uurtje lopen
Ik maar denk over een kwartiertje al