Hij mixt ook rood met zwart
Ha wat leuk!
huh wat leuk! Kende deze band helemaal niet!
ik heb vandaag PCM liquid caps op en het is echt top
Treat yo’ self gurl. Ben echt zeer content met die ovale PCM’s inmiddels, wil niet meer terug naar die ronde, maar heb nog een voorraadje.
Haha ja vooral in de piek van m’n corona-klachten toen ik 4x2 PCM per dag zat te eten was het een geschenk uit de hemel. Waarom maken ze PCM niet sowieso standaard als ovale tablet, denk echt dat iedereen dat beter kan slikken.
Ugh die bittere smaak terwijl hij langzaam oplost terwijl ik het niet wegkrijg
Er loopt gewoon een rilling over mijn rug als ik hier aan denk, brrr.
Zo lekker
Bij de Bauhaus reclame moet ik aan EGF denken
Nou ik vind het mega schattig, maar ook ongelooflijk dom, wil niet weten hoeveel hamsters de komende weken onthoofd worden omdat ze ‘schattig’ bij elkaar gezet worden
Dit vraag ik me al zo lang af he! Waarom inuprofen wel en pcm niet, klootzakken?
Ben er wel bang voor eigenlijk, gezien dierenwinkels ook 9/10 keer verkeerd daarin adviseren. Die verkopen zó vaak 2 rusjes/syrtjes samen met een veel te klein kooitje.
Als ik bij mn vriend ben en zn kat van een plat bord eet ipv een small kommetje haha. Die tip had ik hier gelezen van @anon50301661 en heb t meteen toen ik daar kwam veranderd.
Ik had net een momentje dat me deed denken aan @Sjern s konijn!
Ik zag namelijk deze kat en vond dat zij er hetzelfde uitziet als Rami Malek:
Ik zocht in de comments naar erkenning, maar blijkbaar ben ik de enige. Sorry als jullie haar niet vinden lijken!
Misschien de ogen een beetje. Maar die kat heeft ook een thousand-yard stare
Wat is er beter aan een bordje?