Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Hebben jullie ook van die situaties waarin je gewoon direct aan het forum of een specifieke forummer moet denken?

Het is heel random, maar iemand zei hier een keer dat ze elke keer als ze over een zebrapad loopt ‘Wait for the Queen’ denkt. Die avond liep ik vlak bij mijn huis over een zebrapad en moest ik daar aan denken. Nu is dat aan elkaar gekoppeld. Elke keer als ik daar 's avonds oversteek plopt dat zinnetje weer in mijn hoofd en moet ik direct aan het forum denken. Ook echt gewoon alleen als het donker is trouwens, overdag werkt het blijkbaar niet, heel vreemd.

(Ik denk dat het @anon31745129 was die dat postte, maar ik weet het niet zeker en kan het niet meer terugvinden.)

6 likes

Altijd als ik miniatuur dingen tegen kom moet ik aan @FredPaillet denken. Maak dan ook altijd een foto die ik vervolgens vergeet te plaatsen.

14 likes

Hahaha

Bij het woord bekeuring moet ik gewoon meteen al lachen :smirk_cat:

19 likes

“spies”

21 likes

Bij elke luipaard print @Unquestionable

2 likes

Dit.

Maar inderdaad ook bij spies, bekeuring en alpaca’s

2 likes

Iedere keer als Rob Geus op tv is.

14 likes

Voor mijn studie had ik een boek ‘Channels of discourse - reassembled’. En nu hoor ik dat elke keer met een dramatische stem in m’n hoofd als ik de app opstart.

Hmm, deze is eigenlijk andersom haha…

Deze week nog op kantoor zei iemand “HET IS GEBEURD!” en het kostte me al mijn mentale kracht om niet aan te vullen met “mijn moeder is op een spies gevallen”.

57 likes

@kali postte van de week dit

En daar ging ik helemaal stuk om. En nu keek ik net tv, komt er een reclame met Freek en zn moeder, dus dit bericht echode al door mijn hoofd. Sluit de reclame af met Freeks moeder die zegt: en gelukkig wordt 2019 ook weer een ehhhh gelikt jaar. Ze zegt het ook Fucking pervy, alsof ze Kali’s bericht ook net heeft gelezen.

32 likes

Als ik langs La Cubanita loop en bij RGK’s uiteraard. En er zijn regelmatig dingen waardoor ik inwendig hard moet lachen als ik iets op straat tegenkom.

1 like

Als ik iemand deze zie drinken:

7 likes

Als iets in de fik staat.

Als ik pistachio yoghurt eet van almhof Denk ik sowieso aan dit forum haha

4 likes

Gezien het motto hier “treat yo self” is :stuck_out_tongue:

2 likes

Als iemand hilarisch zegt.

En als mensen opscheppen wie er het zieligst is denk ik altijd aan jullie en wil ik heel hard roepen dat mijn hamster doder is.

16 likes

Hamster?

Cavia toch? Haha

19 likes

@Totoro ik kon geen plaatje van een boze/beledigde cavia vinden dus ik misbruik je kat weer, haha.

Denk vaak aan jou zoals je ziet.

3 likes

Wow shit! Je hebt gelijk! In mijn hoofd is het hamster. En dan ook niet zomaar een hamster. Maar gewoon Nommie!

1 like