Shinepakker.
Ik moet opeens aan @jauregui denken! Ik vond haar leuk, hoop dat het goed gaat met d’r.
Tabouleh! Mmm…
Dit is wel echt een beetje het equivalent van kant en klare tzatziki kopen. Met azijn erin.

Sterk van je! 

Awwww hahahaha dit vind ik echt heel lief en super grappig tegelijk 

ik zag in sierlijke letters Woerden geschreven
#woerdenoverload
Ik ben mijn gordijnen aan het strijken. Quarantaine doet rare dingen met je
Ik heb haar een week geleden een berichtje gestuurd maar ik heb geen antwoord gekregen.
Ehm @Karl_Lagerfeld ik krijg van mijn therapeut de tip om mijn koeken in de prullenbak te gooien met afwasmiddel
Wow
ik ben het echt niet!
Hahaha nee dat zou gek zijn 

Gaf hij/zij wel de tip om het eerst aan een huisgenoot/buur te geven?
Misschien ook een halve biecht, maar mijn huisgenoten gooien/gooiden best vaak goed eten weg en ik haal het dan uit de prullenbak :"). Heb nu ook tegen mijn huidige gezegd dat ze altijd mag vragen of ik iets wil hebben voor ze het weggooit. Vind het zo zonde als het in hele prima staat in de prullenbak verdwijnt terwijl ik het goed kan gebruiken.
Nee maar die tip is wel logisch hoor! Maar ik woon alleen en om met dit bij mn buren aan te bellen… wat zeg ik dan? Ik ken die mensen niet, super awkward
Wij hebben een Facebook met de flat, soms worden daar eetdingen aangeboden. Maar ja het is wel awkward inderdaad, snap je ook wel.