Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Haha iemand appte me.
Je kent het gezegde, when shit hits…

Ik moest pijlsnel googlen of het nou the fan of the fence was. :joy::joy::joy:

21 likes

Ik voel me nu net @Clancy . Alleen wat zij met borduurgaren heeft, begin ik met breigaren te ontwikkelen. Overal waar ik garen zie, moet ik me inhouden om het niet te kopen

1 like

hahahaha YES! ik zit eindelijk in iemands brein. lol grapje.

Maar leuk toch je hobby voeden!

1 like

Jaa het is wel leuk, maar minder voor mijn bankrekening :stuck_out_tongue:

1 like

Ja dat is wel het enige nadeel :frowning: vind het soms ook heel lastig hoor om alles te negeren. vooral als je dan zn mooi rek ziet met al die DMC garen. oh man :drooling_face:

1 like

Liep net langs een BEC!

25 likes

Ben voornamelijk boos dat mijn gemeente volgens deze kaart onder zeuventig valt, wtf, hoor dat bijna nooit iemand zeggen

4 likes

Focking paprikas

4 likes

Mijn baby slentert heel erg dus ik noem hem vaak Slenteraar. Wie kent haar nog?

24 likes

Er komt blijkbaar een nieuw seizoen dexter @Otzi?!

1 like

Ik zag het! Omg misschien komt er een daadwerkelijke redemption voor dat waardeloze einde :joy:

7 likes

Ik ben nog steeds boos op dat einde.

1 like

Echt die laatste seizoen met als kers op de taart de laatste aflevering. Wat een shitshow. Had eigenlijk na seizoen met de trinity killer moeten stoppen met kijken.

2 likes

Echt heh! Jarenlang was ik een fan, en dan zo’n fucking kuteinde?!I Ik heb die aflevering nog weleens met een vriendin zitten terugkijken, en hij is gewoon zo kut om zoveel verschillende redenen ook. Ik moet er ook niet teveel aan denken want ik word ook echt pissed haha.

@Max Nou inderdaad! Eigenlijk zijn alleen seizoen 1,2 en 4 echt de moeite waard.

De eerste seizoenen heb ik toen helemaal verslonden. En toen bleef ik op een of andere manier bij 7 hangen en toen heb ik het toch maar afgekeken… maar ik had beter bij seizoen 7 kunnen blijven.

1 like

Ik weet niet eens meer wat het einde was. Kan me alleen nog herinneren dat ik het kut vond :joy: en af en toe nog nachtmerries van de trinity killer

2 likes

Hahaha ik ben jaloers dat jij het hebt weten te verdringen :joy:

1 like

Iemand noemde me direct. Moest aan iedereen hier denken wie me aanraadde wat duidelijker te zijn in wat ik wel en niet wil. Het werkt jongens, het werpt z’n vruchten af. Scheelt me zoveel onduidelijkheden en gedoe :thumbsup:

17 likes

9 likes

Omg mijn appie heeft die niet meer :sob:

1 like