Ik weet niet zo goed in welk topic dit hoort, maar ik moest ineens aan Njime denken.
Weet iemand of ze ook hier op het forum zit? Ik vond haar altijd zo aardig
Volgens mij toen zwanger en inmiddels bevallen denk ik.
Bij first dates is nu een man die elke date pannenkoeken geeft hahaha. Geen idee wiens huisgenoot dat ook deed.
Een paar jaar?! Voor mijn gevoel schreef je er echt vorige maand nog over dat hij weer eens pannenkoeken aan het bakken was… Misschien moet ik me naar het ‘ik voel me oud topic’ verplaatsen
whuuuut @monkeyslut ook voor mijn gevoel stond hij bij wijze van gister nog pannenkoeken te bakken bizar. heb laatst ook pannenkoeken gebakken met m’n date en toen moest ik nog aan je denken hahaha
Ohhh wat leuk om te horen! Hopelijk gaat het goed met haar/hun.
Wow hij lijkt echt.
En ik ben mijne weer kwijt
Omg Karl WAT? Hoe dan
Dat ga je niet menen Karel!!
Oh Nooo, wie heeft hem deze keer
Sorry maar dit kan ik er in 2020 echt niet meer bij hebben…
Hahahaha
Het spijt me, maar ik dacht dat hij in de auto van mijn vriend lag maar daar ligt hij niet. En hij ligt ook niet in mn kast
Ja ik werk in G, neem aan voor een crematie. Wanneer ben je hier? Misschien moet ik werken haha
Ohh gecondoleerd met oma . Maandag moet ik werken, maar dan pas later op de dag.
Haha ik luister een Britse podcast en het gaat even over Maluma hahaha die gasten gaan erg goed op hem, lijken wel forummers. @Soy.peor
Podcast Unflopped aflevering 37!
Ohhh my bad (bunny), ik associeerde jou gelijk met hete Colombianen.