Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik ben expres weer in een appartement gaan wonen, zodat ik geen trap heb en niet kan zwichten

14 likes

Deze lifehack. Respect.

3 likes

Omg!!! Sorry voor de 3 pixels het was donker.

En ik moet ook een beetje aan @Xiomara denken want heb net allerlei serums gekocht zonder onderzoek te doen naar mn aankoop, dus op hoop van zegen.

25 likes

Mij nie bellen als je gezicht eraf brandt sgat.

6 likes

Als t mn puisten maar wegbrandt!!!

Heb gegoogled en het is een Deens merk, vind dat wel betrouwbare lieden denk ik. Lego is immers ook kwaliteitsspul

11 likes

Net een oproep je voor @merel met al je handige inrichtingtips.

https://www.ad.nl/binnenland/heb-jij-praktische-tips-die-het-leven-beter-maken-dan-zijn-we-op-zoek-naar-jou~a623c045/

2 likes

Ik heb een afspeellijst opstaan en denk ineens hey wat een mooi nummer. Maar het blijk van @Woodkid te zijn!
image

19 likes

Deze YT-comment die afkomstig is van een optreden van een awardshow waarin een zangeres langs celebs loopt deed mij denken aan FF Boulevard. :stuck_out_tongue:

6 likes

Er was net een nieuws item over een man die ´De trollenvanger´ Werd genoemt. Ik denk dat hij 2 jaar geleden met veel plezier hier had kunnen forummen ( wss nog steeds maar dan alleen in elkaars dm haha)

4 likes

@Karl_Lagerfeld heeft jouw hondje al zijn eigen designer rugzakje?

18 likes

@Crusti_Croc. Nieuwe album Lana del Rey album zingt ze op het nummer ‘Wild at heart’
“I left Calabasas, escaped all the ashes
Ran into the dark
And it made me wild, wild, wild at heart”

En moet elke keer aan dit forum/je naam denken :joy:

1 like

@Crusti_Croc ik was pas in Calabasas en ik moest ook jouw forumnaam denken haha.

3 likes

Hahaha vind het echt een leuke plaatsnaam Waar kom je vandaan? “Calabasas”.

@Bakkes je crush was live op 3FM toen ik in de auto zat. Toen moest ik aan je denken haha.

1 like

Ik moest zojuist aan @Rockabye denken toen ik las dat de geselecteerden voor K2 zoekt K3 bekend zijn! Ben je door naar de volgende ronde? :smiley:

3 likes

Ahh wat een geweldige kans :partying_face: Gefeliciteerd!

1 like

Wat tof! :partying_face:

1 like

Oh wow, wat leuk!!!

1 like

Ahh wat spannend en wat is de deadline al snel! Maar het lijkt me superleuk om te doen en er is volgens mij een goede kans dat je moeite beloond zal worden met een uitnodiging voor de live audities :smiley: Houd je ons op de hoogte?

1 like

Omg jaaaaaaa!!! Ga vast bedenken wat ik op m’n spandoek ga zetten hoor :heart_eyes:

9 likes