https://www.instagram.com/reel/CUkO2S3ocZi/?utm_medium=share_sheet
Geen uitleg nodig denk ik.
Hahahahaha die paniek direct Hahshshs love it
Wanneer begon die satisfier trend hier op het forum?
Heleen van Royen zegt dat de trend in NL door haar boek komt. Vraag me af of het niet daarvoor al een ding was. Zeker op het forum waren " we" er vroeg bij.
Ik heb hem op mijn 21e verjaardag gekregen en dat was ook in 2018
Haar boek kwam in 2018, maar ik heb geen idee of dat voor of na het begin van de trend hier was Ze liep er alleen zo mee te pochen, misschien gaat de eer wel naar het forum toe.
Satisfyer heb ik sinds
0 stemmers
Maar was het dan voor of na Heleens boek
Haar boek kwam in juni 2018 uit.
(Ik heb zelf niet eens zo’n ding. Je moet je ergens mee bezig houden hé)
Ja we hebben niks aan de poll bedacht ik me maar het leek me toch wel leuk om te pollen. Ik denk dat de combinatie boek-forum een soort marketingraket was voor de satisfyer. En hij was wel eens bij de kruidvat in de aanbieding en heb er ook nog wel youtubers mee gezien. Maar forum was voor ons allen denk ik wel de reden, vind ik iig de leukste reden. Toch?
ja dat denk ik ook! Ik heb hem sinds november 2018 en toen was het al best een tijd een hit op het forum. Sindsdien nog maar enkele keren gebruikt haha, echt een miskoop.
Al geef ik hem wel regelmatig cadeau aan vriendinnen en die vinden het top, dus prima
Ik had ‘m ook dankzij het forum en weet toevallig nog dat dat helemaal begin 2018 was aangezien ik toen net weer even bij m’n ouders woonde, een weekend naar Parijs was, het pakketje te laat binnenkwam en mijn moeder het daarom moest aannemen :’). Was het eerste weekend na O&N dus denk dat de credits naar het forum zouden moeten gaan
Ik ben Deens aan het leren (lol sinds drie dagen op Duolingo) en ik moet steeds denken aan @Jeg . Ik zeg nu ook heel klef Jeg elsker dig min kæreste etc etc tegen mijn vriend en dan komen ook echt beelden van het EGF in me op.
Ik ging de gymles voorbereiden en ik zag dat ik vandaag o.a. knotshockey, oftewel tamponbal, moet geven. Toen moest ik denken aan het forum, kwam laatst ergens terug toen het ging over gymles.
Laatst wilde een kind uit mijn klas inloggen op een digitaal platform en het lukte hem niet om erin te komen. Ging ik even meekijken, bleek dat hij ipv [naam]345 cavia345 had ingetypt (z’n naam heeft wel iets weg van cavia, maar toch)
Ik moest toen natuurlijk aan het forum denken!
Michelle van Derry Girls doet me altijd aan @Zemraluani denken, ik zie voor me dat dit is hoe jij ongeveer in het echt bent
De orderbevestiging in m’n mail is uit januari 2018 en toen was het al een tijdje trending op het forum!
Ik ga Heleen mailen