Ik dacht dat boska kaasschaaf adoratie vooral op het forum was
nee boska kaasschaven zijn daadwerkelijk een internationaal kaasfenomeen haha
ik zag net jouw avatar @Circe en moest denken aan een keer dat een forummer jou had uitgescholden nadat ik openbaar een tip had gegeven over goede korting op een parfum en jij eerder dan de andere forummer naar de winkel was geweest
Wtf??
hahaha ja op het forum, niet in de winkel
maar ik schrok ff, dacht rustig een tip te geven
Jaaa dat was heel grappig! Soms denk ik hier nog wel eens aan terug en dan moet ik weer lachen. Ik zag jouw tip hier, dus ik was snel naar de winkel gegaan. Zij was daar ook precies op dat moment en toen pakte ik de laatste parfum net voor haar neus. Dus zij klaagde hier op het forum over mij zonder dat ze wist dat ik ook op het forum zat. En toen reageerde ik dat ik dat was hahah
Ja maar dan nog!! Wel een heel grappig verhaal hahaha
Haha oh is dat nog terug te lezen
Alstublieft
Hahaha tnx!
Het is iets minder spectaculair (vind het niet echt uitschelden) vind ik maar wel geinig en toevallig ja!
Haha ik dacht ook “nou dat valt toch wel mee”, maar als je verder scrollt noemt ze haar nog een trut en “ik vond het echt niet leuk”
Ja dat las ik ook nog! Maar ik vind trut op die manier niet écht heel erg uitschelden.
Vind het wel een bijzondere manier van uiten dat je baalt, maar ik lees het ook weer niet als een diepe persoonlijke wrok ofzo.
hahahaha ja het was in mijn herinnering ook iets heftiger
Ja de echte is natuurlijk nergens meer te krijgen omdat jij zo nodig elke maand nieuw behang wil .
Zij kan er toch niets aan doen dat zij tenminste goede smaak heeft?
GespieTst?