Wat bestel jij bij de snackbar?

Gewoon voor inspiratie/een keer iets anders proberen

Ik bestel meestal een patatje oorlog en een berehap/bereklauw met satésaus😍

Frietje mayo en een saterol

Een patatje met, of een patatje met satesaus. Een kroket (als ze draadjesvlees kroketten hebben) of een kaassoufle. Een broodje kroket gaat er ook altijd wel in.

1 like

Friet speciaal of friet oorlog met een frikandel speciaal of een crizly :ok_hand:t3:

Een patatje met en een kroket en kipfingers

Patatje pinda en een loempia of kaassouflee

Patat met satésaus, mayo en uitjes met een kaassouffle of een bonita

1 like

Patat satésaus
Of patat speciaal
Raspatat gaat er ook wel in trouwens

‘Speciale’ kroket van een snackbar hier met speciaalsaus van hun zelf.
Frikandel speciaal
Of kroket

Friet met mayo en ui
Kaaskroket of groentekroket (maar die hebben ze niet overal)
Milkshake banaan

Een patatje mayo, met een broodje kaassouffle en kipnuggets. Maar vind stiekem airfryer patat veel lekkerder dus ben denk ik al 2 jaar niet in de snackbar geweest of bij besteld.

Friet joppie en qua snacks wissel ik graag af tussen een groetenkroket met Belgische mayo, kaastengels met chilisaus, bonita of bami oriëntal.

Meestal frietjes met belse mayo en een frikadel of stoofvlees.

Frietjes met satesaus
Groentekroket of vegetarische bamischrijf, of soms een kaaskroket.

Patat speciaal (met ketchup!) en kaassoufflé of frikandel speciaal. Nu krijg ik hier heel erg trek in! maar heb vorige week nog wat gehaald…

Patatje oorlog en groentekroket (‘mijn’ snackbar maakt ze zelf en heb ze nog nooit zo lekker gehad ergens anders) of een frikadel speciaal

Vroeger was ik nummer 1 patatje joppiesaus fan maar tegenwoordig neem ik patat pindasaus of currysaus. En als snack een vega kroket, soms op een broodje, met heel veel mosterd. Ik had nog nooit van een bonita gehoord trouwens maar nu wil ik het proberen :exploding_head:

Grote friet, frikandel en een mexicano. ALTIJD ofja heel soms een andere snack zoals een broodje hamburger of een frietei.
En wil ook geen saus, want thuis: ZAANSE MAYO omnomnom

Frietje met truffelmayo, truffelkroketjes, kaassouffle of bieterballen een milkshake met rum/koffie likeur/gin/whisky of een gin tonic

Of als ze het hebben

Patatje poutine of patatje rendang

1 like

Patat met kipcorn of kipsaté.

Welke snackbar is dit? :open_mouth: truffelkroket :open_mouth:

3 likes