Wat eet/drink je op dit moment?

Door je bericht moest ik denken aan een winkel bij mij in de straat die verschillende soorten pindakaas verkoopt. Het assortiment kun je bekijken op de site: https://depindakaaswinkel.nl/

Wellicht inspiratie voor een volgende creatie? :yum:

1 like

Havermout met amandelmelk, rozijntjes, agavesiroop en koek-&speclaaskruiden

Ontbijtkoek omdat ik te lui ben om een gezonde ontbijtsmoothie te maken…

Een half chocoladebroodje met spijs en een halve croissant met kaas. Met mijn nieuwE favo non-alcoholische drankje: chocolade frappé :sparkling_heart:

Oehh hoe maak je de chocolade frappe? Klinkt goed

1 like

Ik heb ‘m uit het boek Drinking French van David Lebovitz.

Ik maak ‘m zelf vegan, maar je kan natuurlijk alles vervangen door een (plantaardige) melk naar keuze.

Nodig voor 1 persoon:
Cocktailshaker
2 eetlepels cacaopoeder
1 eetlepel suiker
125 ml amandelmelk (ik gebruik Alpro professional die is wat romiger)
3 ijsblokjes

Gooi alles in de shaker, en schud voor 35-45 seconden alsof je leven er vanaf hangt (ijsblokjes worden dan ook wat kleiner) en wordt lekkere textuur.

Schenk in een glas (je kan de mini stukjes ijs eruit zeven, maar doe ik niet). Top met slagroom (ik gebruik plant topping van AH) en chocolade hagelslag of chocolade krullen (doe je met een schaaf en een blok chocola). En klaaaaar! Report back als je ‘m gemaakt heb, vind ik leuk :grin:

14 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: ga ik een dezer dagen eens proberen

1 like

Oh dit ga ik binnenkort eens proberen :star_struck:

Een hot cross bun :heart_eyes:

3 likes

Waar us dat leuke bordje van?

Kopje boullion

Een koffiebarretje in Lissabon. Heb je niets aan dus :geek:

Huilon

Het heeft wel wat weg van de Royal Doulton Pacific lijn, mocht je iets soortgelijks ook leuk vinden

1 like

Het Stel je persoonlijke vraagtopic influencet mij

8 likes

8 likes

Ijskoffie met alpro vanille

1 like

Camembert uit de oven met een zelfgemaakte bourbon gastrique met vijgen en pecan. Met zuurdesem crackertjes en olijven. En vino of course.

25 likes

Geote omelet met ui, champignons en cherrytomaatjes als laat avondeten
Hij smaakt echt nog beter dan verwacht <3

2 likes