Wat eet/drink je op dit moment?

Sterrenmuntthee.

Witte thee met framboos van Clipper!

1 like

Dim sum :heart_eyes:

1 like

Witte boterham met pindakaas en een karamel cappuccino uit een zakje.

Pre-run (2e) & post-run (1e). Genoeg eiwitjes lijkt me zo :slight_smile:

2 likes

Croque monsieur

Poffertjes met kwark,warm rood fruit,agave siroop en verkruimelde pistachenoten.

18 likes

Een heerlijk imperfecte magnum :heartpulse:

4 likes

De binnenkant van mn wang. Slechte gewoonte.

6 likes

Ik ook :confused:
Zo lekker als het dan helemaal glad is als je je een paar dagen hebt ingehouden. En dan ineens zonder dat je er erg in hebt zijn ze weer kapotgebeten…

1 like

Ik bedacht gisteren in een vlaag van genialiteit deze gekruide pindakaas en nu ben ik verslaafd!

3 likes

Hoe heb je dit gemaakt? Wat zit erin?

Met een kom champignoensoep.Ik had geen zin om brood erbij te eten dus deze quesdilla’s gemaakt.Volkoren wraps met tomatentapenade,courgette,spinazie en verkruimelde feta blokjes.Project ‘koken met restjes/zooi die je nog hebt kunnen vinden in de voorraadkast’ gaat prima zo :+1:t2:

8 likes

Ik heb 250 gram ongezouten pinda’s in de foodprocessor gemikt en laten draaien voor een minuut
toen heb ik 1 eetlepel kokosolie verhit en 1 theelepel mosterzaad in gefrituurd voor 30 sec. toen 1 theelepel currypoeder erbij ( extra chili zou ook te gek smaken) en meteen van het vuur in een bakje gegoten. Vervolgens 1 eetlepel suiker en 1 theelepel zout plus de olie met kruiden bij de pindaprut gemikt en laten draaien tot het pindakaas werd.

5 likes

Dat klinkt goed. Ik sla dit op. Even kijken of ik wat kan experimenteren met kruiden.

1 like

Broodje(s) warme beenham. :heart:

Wit bolletje met knakworst en broodje Unox saus <3

2 likes

Een bakje appelmoes met kaneel. Voor het eerst in mijn volwassen leven gekocht voor een recept. Toen bedacht ik me dat ik dat vroeger gewoon zo at en wilde het weer proberen. Het is dus echt heerlijk :drooling_face:

1 like

Door je bericht moest ik denken aan een winkel bij mij in de straat die verschillende soorten pindakaas verkoopt. Het assortiment kun je bekijken op de site: https://depindakaaswinkel.nl/

Wellicht inspiratie voor een volgende creatie? :yum:

1 like

Havermout met amandelmelk, rozijntjes, agavesiroop en koek-&speclaaskruiden