Wat eet/drink je op dit moment?

Ziet eruit als een smoothiebowl met tzaziki

2 likes

Scones met jam en clotted cream :smile: :smile: in huis gehaald voor Pasen maar toen niet aan toegekomen.

@Evenveel Aah super lief! Ik geniet er ook van om mn eten mooi op te maken etc. :slight_smile:

@Banananana Hahahah nooooo, het is vegan danio straciatella!

2 likes

Een vanille mugcake :thumbsup: ik was op pinterest op zoek naar bakrecepten en toen kreeg ik zieke trek in cake

Late night loempia’s

3 likes

Deze tropische verrassing, mijn specialiteit.

7 likes

Nieuwe favoriet gevonden: maiswafels met surimisalade en ijsbergsla

2 likes

Een frikandel en een kaaskroket uit de airfryer.

Dankzij de post van @Soy.peor

Een amandelcroissant van de Franse bakker

14 likes

Zelfgemaakte courgettesoep, over van gisteravond.

Oesters met citroen en peper en een glaasje prosecco voor de dorst <3

4 likes

Wajoo fancy hoor!

1 like

Perenijsje(s) :yum:

Ik heb dit net in m’n virtuele AH mandje gegooid! Ziet er zooo lekker uit! Je hebt me geïnspireerd, haha. Wat zijn de verhoudingen ongeveer om het zo dik te krijgen?

Haha het viel nog mee hoor! Was bij de Sligro, 16 euro voor 12 oesters en 6 euro voor de prosecco (voor 2 personen) :see_no_evil:

3 likes

Haha wat leuk!
Hmm… lastig. Ik doe meestal maar wat haha. Maar ik zorg er wel voor dat er meer bevroren fruit in gaat dan yoghurt, want dan krijg je meer een ijsje. En ik gebruik zelf een staafmixer. Je moet dan wel even hard duwen en steeds beetje yoghurt toevoegen als je er niet doorheen komt. En dan uiteindelijk wordt het super smooth.

Ohhh dat is echt een goede tip! Thanks! Doe zulke dingen zelf altijd in de blender, maar dan wordt het idd niet zó smooth als op jouw foto!

1 like

Broodje met roomkaas en zalm

6 likes

Mini pizza’s met spelt pitabroodjes als bodem.Met tomatenpasta,mozzarella,courgette,rauwe ham en rucola.

9 likes

Lekker pizza vretten :pizza: die chicken bacon BBQ van New York Pizza is goedddd