Lekker met mezelf

Oehh ziet er zo lekker uit! Heb je een recept?
Ik doe het een beetje uit de losse pols okee ik neem meestal 5 repen chocola, van die cheape AH basic, 2 puur en 3 melk. Die verhouding melk/puur vind ik zelf gewoon het lekkerst. Daarnaast heb je pindakaas nodig, cupcakevormpjes, wat vanillesuiker en eventueel een beetje zout. De chocola smelt ik au bain marie, daarna doe ik in 12 (?? misschien ook wel meer, tel ze nooit) cupcakevormpjes een laagje gesmolten chocola, ongeveer een eetlepel. Ik zet al die cupjes op een dienblad, als je dat een soort van op tafel slaat verspreidt de gesmolten chocola zich goed over de bodem van de vormpjes. Dat dienblad zet ik vervolgens in de koelkast.
Vervolgens doe ik een stuk of 3, 4 flinke eetlepels pindakaas in een kom en meng dat met een zakje vanillesuiker, en soms een klein beetje zout als ik daar zin in heb. Dan pak ik het dienblad uit de koelkast, en met een theelepeltje schep ik in elk vormpje een hoopje pindakaas en dat probeer ik een beetje egaal te verspreiden. Zorg dat de pindakaas de rand van het cupcakevormpje niet raakt. Daarna pak ik de gesmolten chocola er weer bij en neem ik een grote eetlepel, waarmee ik in elk vormpje chocola over het hoopje pindakaas schep. Ook hier kun je weer met het dienblad op tafel slaan zodat de chocola zich goed verspreidt. Dienblad weer in de koelkast en een uur later zijn ze sws wel klaar
Hoelang blijven deze ongeveer houdbaar?
Ah zo lief dat je het helemaal hebt uitgeschreven! De chocolade gaat op het boodschappenlijstje dankje!
Geen idee, heb ze meestal binnen 3, 4 dagen wel op
Graag gedaan!
Oh wat handig die lunchzakjes met een rits. Ik ben ze eigenlijk alleen nog maar tegengekomen met klittenband (wat ik niet fijn vind)
Ik ga ze ook kopen als ik weer naar het werk moet
Couscous met courgette, kikkererwten, tomaat in gekruide tomatensaus. Leftovers van eergister
Deze zijn van Lunchskin. Kunnen ook in de afwasmachine. Gebruik ze al een paar jaar en ze houden zich heel goed! Ik heb er ook een met klitteband, maar de rits is idd fijner.
Rode wijn (Shiraz) met blokjes mimolet
Havermoutpap met rabarbercompote en aardbeien
Roerei en een zwarte koffie, topcombi
Roerei met sriracha, toast, een glas fruitsap en een latte met caramelsiroop. Oh en voor dadelijk een kommetje aardbeien.
Een smoothie met banaan, mango, spinazie, Griekse yoghurt, citroensap, havermout en verse jus.