Wat eet/drink je op dit moment?

Mangosteen!! :two_hearts: :two_hearts:

8 likes

:heart_eyes: Ik heb ze toevallig gisteren ook gekocht omdat ik ze ergens betaalbaar tegenkwam, zó lekker

4 likes

Jaa, zo lekker! Had ze al 10 jaar niet meer gegeten.

3 likes

Ben zo blij dat je nu af en toe goede kan krijgen, echt mijn lievelingsfruit. Paar jaar terug zag je ze amper en dan betaalde je heel veel en smaakten ze ruk.

Al heb ik laatst alsnog veel betaald maar ze waren 10/10.

3 likes

Waar haal jij ze? Ik kwam ze toevallig tegen gisteren bij een festival, maar zie het verder nooit.

Ja blijft duur! Ik betaalde nu 10e voor 500 gram maar worth it :100:.

1 like

Ik heb ze zowel bij Wah Nam Hong en Amazing Oriental gekocht in Rotterdam. Kwaliteit verschilt per keer. Soms zijn het echt van die mini harde dingen. Maar ik had laatst voor 11,50 een bakje met 4 enorme gehaald en die waren gewoon net zo lekker als ik ze ken uit Maleisië.

Sowieso chill om daar soms fruit te halen. Had ook een doos heerlijke Pakistaanse mango’s gekocht, en zag (en rook haha) ook rambutan, en durian.

2 likes

Ik had niks anders meer in huis dus maak een tosti met kaas en palingsworst :thinking: ben benieuwd

1 like

Ik ben bij m’n ouders aan het chillen en hun koelkast is mega gevuld. Lekker een omelet gemaakt met spinazie en gerookte zalm en wat avocado on the side.

Ga zometeen nog wat kersen van de markt eten als lunch toetje :drooling_face:

8 likes

Spa blauw (nee dat smaakt niet hetzelfde als kraanwater!).

1 like

Oh en een Liuk ijsje :black_heart:

1 like

Tompouce

4 likes

Ik ga lekker zalm sashimi eten :smiling_face_with_three_hearts: en we hadden nog wat broccoli en een paar aardappeltjes, dus die laatste ga ik lekker in de oven gooien

1 like

radijsjes uit t vuistje

1 like

En nog een.

1 like

Een Lion-ijsje.

1 like

Nee viezer

4 likes

Smaken verschillen

2 likes

Deel je mening. Ik drink altijd water uit de kraan maar soms koop ik eens spa blauw omdat ik dat echt lekker vind :smiley:

2 likes

een bak dungesneden komkommerschijfjes gemarineerd in sesamolie, sojasaus, knoflook, rijstazijn, sesamzaadjes en crispy chili olie :heart_eyes: op instagram gezien, kapot lekker

6 likes

Ik ben ook helemaal geinfluenced door die komkommer guy. Ga er morgen denk ik vijf kopen en dan allemaal variaties maken.

2 likes