Wat eet/drink je op dit moment?

Hahah heerlijk review je ze hier?

2 likes

Hahaha door zijn tiktok heb ik een mandoline gekocht en mm vingertop eraf gejast. Ik ging voor de peanut dipping sauce variant. 5x keer gegeten deze week

6 likes

O neeeeeee! Niet geheel zonder risico deze komkommer hype. Ik ga heel voorzichtig zijn.
Maar je saus klinkt wel heel lekker, altijd goede combi komkommer en pinda.

Oke komkommer update!
Mijn favoriet blijft toch wel de og smashed komkommer met gochugaru, sojasaus, sesamolie, zwarte azijn, suiker en sesam. Ik vind de structuur van zo’n geplette komkommer gewoon heel lekker eten, lekkerder dan schijfjes. Maar ik heb de rest wel in schijfjes gedaan omdat de tiktok guy dat doet.
Verder heb ik er een met feta, dille en avocado gegeten, ook heel lekker vooral door het romige van de avo. En met pindasaus en crispy chili olie, altijd goed. En een versie met tahin, granaatappelmelasse, za’atar, verse munt en feta, ook top maar nog lekkerder in een volledige salade met ook kikkererwten enzo.
Ik heb ook nog een halve weggewerkt met gewoon tajin, heel simpel maar wel lekker. En van de komkommer die ik nog over had ben ik nu jam aan het maken met munt en gember.

En ik heb al mijn vingers kunnen behouden, dus al met al best succesvol.

7 likes

Chocolade hazelnoten :drooling_face:

4 likes

Isey skyr air cherry chocolate

3 likes

Ik had net een zeeuwse bolus met speculoos pasta erop en het was 10/10

4 likes

Mag ik jou zijn

4 likes

(Insert insta-coach stem)
:sparkles: jij kan dit ook, dit is binnen handbereik!:sparkles:
Zeeuwse bolus van de appie en ik heb altijd een pot speculoos in huis om op random dingen te smeren

6 likes

Zoet/zoute popcorn

3 likes

popcorn met olijfolie en tajin

4 likes

IMG_4971

Zo lekker dit :drooling_face:

9 likes

Heiligschennis

1 like

Vergeef me, maar het was het waard

2 likes

Een noedelsoep met shitake, waarvan ik de soepbasis in de vriezer had liggen, en daar alleen noedels en een zachtgekookt eitje aan toe hoefde te voegen. Minimale effort voor een heerlijke lunch

9 likes

Uitsmijtâh

4 likes

Chocolade kruidnootjes :ok_hand:t3:

3 likes

Erwtensoep

2 likes

image

Dit neem ik de laatste tijd steeds mee voor tijdens mijn nachtdiensten haha

5 likes

Oeh waar haal je het en hoe maak je het klaar?

3 likes