Wat eet/drink je op dit moment?

Koffie en een eierkoek. Hoe (on)gezond zijn eierkoeken nou eigenlijk? In het Sonja Bakker tijdperk (hallo, ik ben 100 jaar oud) was dat altijd een ‘gezond’ tussendoortje maar ik geloof er eigenlijk niks van

1 like

Breaker banaan. En een blikje energie nu.

1 like

Haha dat heb ik gehaald en nog paar bananen en een muffin.

1 like

Eierkoeken zijn mijn jeugd en ik ben gezond groot geworden :stuck_out_tongue:
Mijn bakker heeft nu spelt eierkoeken in de aanbieding en daar stond bij “verantwoord snoepen” dusssssssss.

Hmmm, nu wil ik ook een verse eierkoek.

2 likes

Het is in principe wel echt een koek dus niet gezonder dan een plak ontbijtkoek, sultana of liga, (naar mijn mening) niet heel gezond dus. Maar wanneer je het eet ipv een gevulde koek lijkt het me sowieso een betere keuze. En wel lekker (belangrijkste hallo)!! Calorietechnisch is het niet mega slecht trouwens: max 100 kcal toch?

Verpakking uit de vuilnisbak gevist om dit te checken (kan ook niet eten met mate dus die hele zak gaat er zo doorheen, zo is geen een snack verantwoord natuurlijk). Deze waren 160 kcal per stuk

Kippensoep met lettervermicelli.

1 like

Oh, van die grote? Wel lekkerrrr!!

On topic: iemand vertelde ooit hier dat ze in haar studententijd vaak rijstwafels met bouillonpoeder at: omg dit is lekker!!! Wel mega zout maar ok.

3 likes

Blikjes koude chocomelk zijn de beste :heart:

3 likes

Pikante olijven van de Aldi (superlekker)

1 like

Kut ik wil een nieuwe zak als het op is maar woon niet in de buurt van een Flying Tiger. :cry:

8 likes

Boterhammen met gerookte kipfilet, beetje yoghonaise en sla en een glas Ice tea

1 like

Lekkaaaaaah

11 likes

Chocoladepepernoten :sweat_smile:
Ik weet dat het nog een beetje vroeg is, maar ik zag ze bij de ah liggen en ze zijn zo mijn mandje ingevlogen…

3 likes

Kaasplankje met stokbrood en een mooie wijn uit Italië van vriend :gift_heart:

5 likes

Havermout + koffie

1 like

Me too :upside_down_face:

2 likes

:heart:

7 likes

Wat een bleke frietjes! Net of ze rechtstreeks uit de zak komen ipv uit de frituur haha.

8 likes