Wat eet/drink je op dit moment?

Net terug van een hightea bij de Intratuin. Wat een drama. Nooit meer.

Plus: kwaliteit producten (an sich.)

Min: hoeveelheid (slecht, weinig), service (welke?), hygiene (mijn theeglas was gewoon goor (allemaal aanslag van thee erop/aan) etc.

Nooit meer.

1 like

dit is ook heel lekker als je creme fraiche mengt met chilisaus en daar je nachos/bugles in dipt!

1 like

Nice!!

1 like

Komt ook wel beetje door de foto haha, licht was bagger.

Ja eierkoeken <3 Ik ben gek op de bakkerseierkoeken van de Jumbo of eierkoeken met rozijnen erin mmmmmmmm. Ik kan het alleen nooit bij maar eentje laten…

2 likes

Alleen heb ik geen extra grote zak. :cry: Naja mss maar beter ook.

3 likes

Ik vind eierkoeken van de supermarkt echt te min :flushed: Zijn wel echt heel anders dan verse van de bakker, andere textuur. Maar die kun je waarschijnlijk niet bij elke bakker in Nederland krijgen.

Ik vind dit er zo lekker uit zien haha. Zo lekker smudgy ofzo. Hoe maak je deze goddelijke, uitziende als comfortfood, maar toch gezonde havermout?

Ik had dus gisteren een gebakje en dag was echt 10/10 beter dan seks, omg zo geweldig. Een gebakje bestaande uit een vierkantje van koekje, gevuld met een laag ietwat bittere zoute caramel en een laag zachte zoete chocola.
Te eten in Canggu en Ubud, Bali. Mocht iemand in de buurt zijn: ga er heen!

2 likes

Haha nou ik heb jaren gegruweld van havermout, maar sinds ik dit ontdekt heb vind ik het ook lekker!

2 nectarines of perzikken of welk fruit dan ook in stukjes snijden. Dan in een pannetje een beetje laten bakken. Een beetje water erbij en een flinke schep kaneel (of speculaaskruiden). Dan zacht laten koken voor een minuut of 5, niet tot prut dus. Dan 40 gram havermout erbij en water tot het een goede drab is geworden! :blush: et Viola!

1 like

Herfstthee

Ah dankjewel!! Zo blij dat t ook een snelreceptje is, ga dit zeker maken!

1 like

Inmiddels herfstthee met kaneelbol

Crackers met kaas en daarvoor yoghurt met muesli. Vanavond wokken met mama. :ok_hand:

1 like

Ik dacht eerst dat het kroepoek was haha, maar lekker!

Ik eet zo bitterballen

2 likes

:wine_glass::wine_glass::wine_glass:

1 like

Zelfgemaakte risotto :heart_eyes:

1 like

Een biertje, en heb daarvoor zelfgemaakte pizza gegeten :heart_eyes:

1 like

:heart:

1 like