Wat eet/drink je op dit moment?

Niet mijn foto, maar dit dus :drooling_face:

4 likes

Rode currysoep met groente en noedels, had behoefte aan hartig na m’n appeltaart als ontbijt.

1 like

Ja van die echte supermarkt eierkoeken vind ik ook niet lekker. Maar als ze van de bakkersafdeling komen… <3

1 like

Afbakbroodjes en koffie

Wat is het? Ziet er wel heel lekker uit!

Cola uit een koffiebeker want ik ben te lui om de vaatwasser te openen.

1 like

Oh dat klinkt lekker! Heb je een recept?

Dit ben ik nu aan het eten door je post en het is zo lekker laf it

1 like

Yes, heel simpel! Verhoudingen heb ik alleen niet echt.
Uitje en knoflook fruiten in wat olie, dan de groente erbij (ik had vandaag wortel, paprika, champignons, sugarsnaps en wat witte kool maar je kunt in principe alles gebruiken, eventueel kan er ook kip bij) en even kort meebakken.
Een lepel rode currypasta erbij (als ik geen zin heb om zelf currypasta te maken -vaak- gebruik ik die van Asian Home Gourmet, in zakjes te koop bij de toko) en dat ook even meebakken. Afblussen met kokosmelk en groentebouillon. Op smaak brengen met vissaus, sojasaus en bruine suiker. Even laten pruttelen maar niet te lang.
Noedels apart koken en erbij. Serveren met limoensap, koriander, gebakken uitjes en wat fijngehakte pinda’s.

1 like

Lig lekker languit op de bank met pringles, milka en cola.

2 likes

grapefruit met honing

1 like

Havermout met banaan en pindakaas en een kop gemberthee

1 like

3 likes

Yoghurt met druiven, en stukjes bananenbrood erdoor. (lekker!!:hushed::heart_eyes:)

1 like

2 pistoletjes met mosterd, rosbief, plakje cheddar, waterkers en wat zure room gemixt met mierikswortel.

2 likes

Indomie noodles met paksoi

2 likes

Havermout banaanpannenkoekjes met bosbessencompote

6 likes

Een breaker met granaatappel/framboos in bed. Die dingen zijn prijzig maar zo mega lekker.

1 like

Vegan pumpkin spice latte bij de Starbucks :smirk::coffee:

5 likes

Ik moet deze ook snel weer halen. Love psl

1 like