Wat eet je vanavond #2

Aubergine tomaten lasagne, staat al heerlijk lang te stoven. Met vegan kaas erop

2 likes

Halloooo recept! Dit klinkt :drooling_face:

1 like

Meergranen wraps met gebakken kip, sla mix, maïs en een beetje ketchup

Risottooooo :yellow_heart:

Ik doe vanavond superlui met Koreaanse pannenkoekenmix van de toko haha, doe er zelf alleen water en lente-ui bij :sweat_smile: Als je from scratch wil zou ik voor het recept van Maangchi gaan, ben nog nooit door haar teleurgesteld! En sausje is sojasaus, rijstazijn, gochujang en sesamzaadjes

2 likes

Ik zou elke dag wel bij jou willen eten haha, klinkt altijd zo lekker!

3 likes

Ah dat vind ik echt leuk om te horen! Zou bijna zeggen je bent welkom want love voor mensen koken maar ja corona enzo he

1 like

Ah lief, nou je bent een in ieder geval een inspiratiebron dat vegan koken niet saai hoeft te zijn :slight_smile:

1 like

Stroganoff uit de instant pot. Zoveel zin in

1 like
1 like

Dank je wel voor de moeite voor dit typen! En ik ga het opzoeken

1 like

Ik zou eigenlijk afhalen bij een plekje wat ik al lang wil proberen, maar ben eindelijk weer opgewarmd van mijn wandeling vanmiddag. Dus vegaburger met frietjes uit de airfryer en megaveel mayo en hot sauce it is. Ga denk ik daarna weer die geweldige Parijs stijl warme choco maken. Zin an.

3 likes

Ik eet zoeteaardappelpuree met spruitjes, vegaspekjes, witte kaas en mosterd. Jammie!

4 likes

Curry, haloumi en naan :heart_eyes:

5 likes

Gepofte zoete aardappel met gesmolten knoflook/tijm boter, stukje gegrilde zalm en sla

5 likes

Pasta pesto

Tomatenpaprika soep, met pantosti’s. Lekkerrr

2 likes

Poffertjes!

pizza op van papa johns (gore knoflooksaus trouwens) en een mega cookie

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat eet je vanavond #2 (Deel 2).