Wat eet je vanavond #2

Vega enchiladasss

https://www.leukerecepten.nl/recepten/vegetarische-enchilladas/

Ik heb nog groentesoep over van gisteren.

Mac & cheese met vega spekjes en broccoli.

Zoete aardappelstamppot met spinazie en feta, gekruide aubergineblokjes en eigengemaakte tzatziki.

2 likes

Thai peanut chicken, mango salsa, gestoofde snijbonen en rijst. Nieuw recept dus ben benieuwd.

3 likes

Ik vond dit zo’n goed idee, lekker comfort, dat ik dit vanavond heb gegeten. Wel met zelfgemaakte aardappelpuree en kidneybonen ipv bruine bonen. En dan met een groene salade van paprika, komkommer, augurk en spinazie. Bedankt @memorylane

En @Bunnyslippers dit klinkt heerlijk! Kun je het recept delen?

1 like

vegan tom kha gai met oesterzwammen, rijstnoedels en eens zien wat voor groenten ik nog in huis heb.

3 likes

Salade van sla, gegrilde kip, komkommer, avocado, feta en pijnboompitjes

Vegan chili leftovers met zoete aardappel en linzen

Yes, dit was het recept voor de kip! Was echt megalekker. Heb de rode curry pasta van Fair Trade gebruikt (hele pakje) en 100 % pindakaas naturel van Appie. En wel de sesamolie gebruiken.

2 likes

Oh thanks ziet er niet moeilijk uit en echt heel lekker! Ik was zelf van plan om calve pindakaas te gebruiken, maar misschien is echte beter. Domme vraag misschien maar maakt de sesamolie echt heel veel verschil? Ik gebruik dan namelijk ook meestal zonnebloemolie en rooster dan wat sesamzaadjes. Al is dat wellicht beetje vals spelen.

1 like

Een bijeen geraapt zooitje van Oatly crème fraîche, bleekselderij, plantaardige spekjes, champignons, ui, knoflook, broccoli en edelgistvlokken voor bij de macaroni

1 like

Gepofte zoete aardappel met feta, spinazie, chorizo en een ‘créme’ van rode biet

5 likes

Ik denk taco’s met refried beans, knapperige groenten, koriander, limoen en avocadocreme.

4 likes

Denk dat dat prima kan! Heb ook 1 eetlepel olijfolie gedaan en 2 sesamolie. Komt ook zoveel smaak af van de curry paste. Als je Calvé in huis hebt zal ik lekker dat gebruiken.

1 like

Krokante kip met mangosaus, gebakken rijst en peultjes

1 like

Aardappel-groente salade met bechamelsaus en gehaktballetjes met szechuansaus

Verspakket lente risotto van de ah. Ben benieuwd.

Lekker voorspelbaar. Aardappelschijfjes uit de airfryer met groenteschijf en worteltjes. Nog steeds favoriet🙈

Pulled (BIO) chicken van bbq met koolsalade