Wat eet je vanavond #2

Ik had nog soep over van gisteren en daarbij nog 2 broodjes gegeten.

1 like

Worteltjes, aardappeltjes uit de airfryer en een nieuwe tomato burger van de lidl en voor de zekerheid ook een groenteburger stel dat die tomato niet lekker isšŸ™ˆ

1 like

Linzensalade met spinazie, rucola, falafel, cherrytomaten en feta

1 like

Oehh deze heb ik opgeslagen! Thanks!

Ik at vanavond een AGV’tje; gebakken aardappels, sla met tomaatjes, geroosterde courgette en basilicum en een kaasschnitzel.

Ook lekker met overgebleven wraps :stuck_out_tongue:

1 like

Had zelf dahl gemaakt, met groene linzen, aubergine en wortel en beetje sojayoghurt erin. En ook zelf chapati’s gemaakt die waren nog het lekkerst <3

3 likes

Sticky bloemkoolā¤ļø

4 likes

Romige orechiette met kip, broccoli en amandelen (maaltijdbox)

Welk recept heb je gebruikt voor chapati’s? Ik had dit laatste ook gemaakt maar dat lukte toen niet helemaal.

Vanavond eet ik pannenkoeken met een kidneybonen curry en groenten er naast. Weet nog niet of ik ze zuur maak of ga roerbakken.

1 like

Pizza Pollo. Klaargemaakt door de fabriek van Dr. oetker.

1 like

https://brendakookt.nl/2019/11/06/groene-lasagne-met-pestosaus/

Ik heb net roti besteld. Met spekkoek :sunglasses:

3 likes

Deze! Ik had voor twee personen de helft van het recept gemaakt, en daar heb ik 6 chapatis uit gekregen.

Vegetarische turkse pizza :drooling_face:

6 likes

Een paar liter bier.
Tgen alle verwachtingen (corona) in is mijn vaste contract binnen​:partying_face::beers:

28 likes

Gefeliciteerd!!

OT: ik eet groente spiesjes met kruiden dip en gebakken aardappeltjes

3 likes

IMG_20200715_182431
IMG_20200715_182716

5 likes

Bami met diepvries veggie satƩ.

Noodles met gewokte biefstukpuntjes, paksoi, paprika, bosuitjes en hoisinsaus

2 likes

Die heb ik laatst voor het eerst gegeten. Vond het echt lekker. Hoe vond jij het?

Ik had vandaag gekruide runderreepjes met wokgroente, zilvervliesrijst en ketjap en sojasaus

1 like