Ik had nog soep over van gisteren en daarbij nog 2 broodjes gegeten.
Worteltjes, aardappeltjes uit de airfryer en een nieuwe tomato burger van de lidl en voor de zekerheid ook een groenteburger stel dat die tomato niet lekker isš
Linzensalade met spinazie, rucola, falafel, cherrytomaten en feta
Oehh deze heb ik opgeslagen! Thanks!
Ik at vanavond een AGVātje; gebakken aardappels, sla met tomaatjes, geroosterde courgette en basilicum en een kaasschnitzel.
Ook lekker met overgebleven wraps
Had zelf dahl gemaakt, met groene linzen, aubergine en wortel en beetje sojayoghurt erin. En ook zelf chapatiās gemaakt die waren nog het lekkerst <3
Sticky bloemkoolā¤ļø
Romige orechiette met kip, broccoli en amandelen (maaltijdbox)
Welk recept heb je gebruikt voor chapatiās? Ik had dit laatste ook gemaakt maar dat lukte toen niet helemaal.
Vanavond eet ik pannenkoeken met een kidneybonen curry en groenten er naast. Weet nog niet of ik ze zuur maak of ga roerbakken.
Pizza Pollo. Klaargemaakt door de fabriek van Dr. oetker.
Ik heb net roti besteld. Met spekkoek
Deze! Ik had voor twee personen de helft van het recept gemaakt, en daar heb ik 6 chapatis uit gekregen.
Vegetarische turkse pizza
Een paar liter bier.
Tgen alle verwachtingen (corona) in is mijn vaste contract binnenā:partying_face:
Gefeliciteerd!!
OT: ik eet groente spiesjes met kruiden dip en gebakken aardappeltjes
Bami met diepvries veggie satƩ.
Noodles met gewokte biefstukpuntjes, paksoi, paprika, bosuitjes en hoisinsaus
Die heb ik laatst voor het eerst gegeten. Vond het echt lekker. Hoe vond jij het?
Ik had vandaag gekruide runderreepjes met wokgroente, zilvervliesrijst en ketjap en sojasaus